JLeigh Skrevet 10. september 2011 #1 Del Skrevet 10. september 2011 Hei. Eg er ei snill og omsorgsfull jente på 22 år som er heime med mitt første barn. Guten min er 11 mnd no, og eg vil gjerne ha eitt eller to dagbarn i tillegg til han. Heimen vår har eit stabilt og stimulerende miljø, med gode høve for leik både ute og inne. Sjølvsagt er det også ein røykfri heim. Som dagmamma ønsker eg å ta med barna mykje med på tur, også turar til akvariet, babylesing på biblioteket, babysang o.l. Dette vil eg gjere minst ein gong i veka. Med min egen sønn er eg nøyen med å velge organisk og høgkvalitets mat, bleier og andre babyprodukt. Eg vil gjere det samme med barn i min omsorg. Eg er opprinnelig ifrå Amerika, men har budd i Noreg i snart 3 år med mannen min, som er norsk. Eg snakkar både norsk og engelsk. Eg har erfaring med å passe barn ifrå oppveksten, og har vore dagmamma to gongar før. Eg trivst godt med barn. Ta gjerne kontakt på e-post eller telefon viss du er interessert, eller har spørsmål. Telefon: 99030206/41767618 E-post: [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143562985-ledig-dagmamma-i-bergen-nattland/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå