Gå til innhold

Bryllup, og 90% av gjestene er på min side


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har rett og slett ikke lyst til det!

Også i lite intim-bryllup blir fordelingen skeiv.

 

Min fremtidige ektemann har nesten ikke venner, og nesten ikke familie. Han har mistet kontakten med sine venner da han giftet seg forgie gang, og han har svært liten familie.

 

Han har søskenene sine han er venner med, noen på jobben, og våre felles venner som er mine venninner med menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør som min bror. Velg dere hver deres forlover, og stikk til sorenskriveren eller noe. Og så gå ut på byen for middag og fest etterpå.

 

Da slipper du hele greia.

 

Eller du kan bare la være å gifte deg. Det er egentlig mitt beste råd, for hva er vitsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så kjekt å betale 60.000 kroner for noe du ikke har lyst til.. men om det blir stort bryllup så gleder dere sikkert mange i familien. ...og det er forhåpentligvis det eneste bryllupet du kommer til å ha.

 

Hvem skal evt være din manns forlover? Ikke så greit å ha stor bryllupsfest hvis han ikke har en forlover med morsom og personlig tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dro til en ambasade i utlandet for å gifte oss, reiste helt alene, ambasaden stilte vitner.

 

Kjempekoselig, har ikke angret et sekund. Brukte pengene på to ukers ferie hvor vi koste oss masse og kom hjem med ring på fingeren.

 

Om du ikke ønsker bryllup så trenger du da ikke ha det, er bare å gifte seg uten all selskapeligheten det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet de fleste av vennene jeg hadde pga ekteskap. Men det er fordi jeg bor på mannens hjemplass og det er evig langt fra der jeg vokste opp. Barndomsvennene har glidd mer og mer vekk fordi man i tavle småbarnsår ikke klarer holde kontakten med alle sammen når man ser hverandre bare annenhvert år...

 

Men har selvfølgelig fått nye venner der jeg bor nå da, selv om mannen min har flere venner enn meg, vi bor jo på hjemplassen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj så stygg du er ! Det er "lett" å miste venner da.. Det kan være at vennene ikke var noen gode venner, at man skled fra hverandre pga ulike interesser osv. Lett at slikt skjer når en får barn i forskjellige perioder av livet enn vennene osv. Behøver ikke å være noe negativt alltid.. Selv har jeg få peprsonlige venner , de fleste er i slekt med meg. Men jeg har ikke så mye felles med mine gamle venner fra skolen osv så det er ikke noe jeg savner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en typisk mannegreie... mange menn som ikke holder kontakt med venner når de flytter på seg.

 

Hvis du synes det blir rart ville jeg heller ha gjort som andre her foreslår: ta med mannen og evt forlovere til en ambassade i utlandet og gift dere på romantisk vis der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...