Gå til innhold

Hva kan jeg gi datteren min i 18 årsgave?

Anbefalte innlegg

Har jo lyst til å gi noe skikkelig bra, og på en måte noe litt "skikkelig" eller "solid".

Noen ideer? Dere som fortsatt er unge ( i tyveårene) her inne - hva fikk dere? Hva fikk vennene deres, og hva mener dere var mest stas å få?

Fortsetter under...

Jeg fikk en medaljong fra en brukthandel som jeg elsker og som fortsatt henger rundt halsen min. Inni var det bilde av min kjære mor fra da hun var 18 år. Veldig fin gave! Fikk også et bidrag til å kjøpe vaskemaskin til leiligheten min. hehe.

Annonse

Førerkort eller bil. Mamma hadde skrevet i bursdagskortet mitt at hun betaler førerkort og oppkjøring for meg (rundt 20 000 tilsammen). Det var ihvertfall den beste gaven for meg:-) Hun har slettes ikke god lønn, tre barn å betale bidrag til hver måned og en lærerlønn er det eneste hun får. I tillegg har hun nylig tatt opp lån på 2 millioner for å kjøpe hus.

Vet ikke hva mine venner har fått eller skal få, husker rett og slett ikke. Men om du evt. ikke har råd til å betale for kjøretimene kan du jo si at du sponser oppkjøring og teorieksamen, eller bare trafikalt grunnkurs om hun ikke har tatt det enda.

Fylte forresten 18 år i 2010.

Jeg ville betale førerkortet for min, men hun ville "bare" ha en Gucci klokke til 3000,-

Hvis hun bestemmer seg for å ta førerkortet alikevel, så kommer jeg til å betale for det. En slags familetradisjon her i heimen:)

Jeg fikk førerkortet betalt.Dette var jo over tid,så på selve dagen fikk jeg et spesiallaget smykke og ring som mine foreldre hadde fått smeltet om av gammelt gull og designet selv. En kjempe fin og spesiell gave syns jeg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...