Gå til innhold

Er du en av dem som fyller hjemmet ditt med varer fra Perfect home?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sammen med bare nye møbler fra din lokale møbelfabrikk.

 

 

Da syns jeg du har det skikkelig kjipt! Kan ikke folk ha litt mer fantasi i interiøret sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg har en eneste ting fra perfect home....jo...forresten, et syltetøyglass. Det er alt, tror jeg.

 

Møbler og andre ting har jeg kjøpt over alt. Liker å matche farger. Har ikke så mye pyntegjenstander fordi jeg er ikke flink til å pynte. Har lys stående her og der. Ikke noe fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip????? Nei, det er ikke kjipt med varer fra Perfect Home. De produktene er så dyre at hvis folk bruker penger på det så syns jeg de er raus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har noen varer derfra ja :)

Syns det er koselig å pynte rundt i huset! Møblene kjøper vi litt her og der! Kjøper det vi syns er fint ganske enkelt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du en av dem som fyller hjemmet ditt med varer fra Ikea?

 

Da synes jeg du har det skikkelig kjipt! Kan ikke folk ha litt mer fantasi i interiøret sitt?

 

***

 

Men seirøst. Kan ikke folk få lov til å ha det slik de vil hjemme hos seg selv, uten at andre trenger å bry seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er sau i flokk dersom man kjøper varer fra bohus, black desing, perfect home, fagmøbler eller IKEA for den saks skyld. Her inne kan man nok ikke gjøre noe rett ;) Nei, jeg lager møbler og pynt selv, så kan jeg klage over at alle andre er skikkelig kjipe og uten fantasi i interiøret sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfect Home???

Hehe, nei her har jeg ei leilighet hvor ALT (bortsett fra tv`n) er arvet eller kjøpt brukt gitt :D Akkurat som jeg vil ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri handlet fra Perfect home, eller vært på party. Første gangen jeg så i katalogen var nå, hva er det som er så galt med de tingene da? Var jo faktisk mye fint der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke en eneste ting fra perfect home. Jeg er svært kreativ, men det utelukker ikke IKEA i mitt hjem. Det er ikke slike tinge som avgjør om hjemmet blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med svært kreativ mener du at du lager møblene dine selv? kan jo høres sånn ut, siden det er så fryktelig lite kreativt med møbler fra møbelbutikken?

Hva er kreativt i dine øyne?

Og før du tror jeg er en Perfect Home-entusiast, den eneste tingen jeg har derfra er et par lysestaker jeg fikk til bryllupet. De står bortgjemt i et kott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble akkurat invitert på Perfect home party og måtte bare få ut litt damp. Hater virkelig de tingene der.

 

Selv har jeg en salig blanding, i hovedsak ting som har gått i arv eller er kjøpt brukt. Iblandet noen designklassikere som jeg har spart til og virkelig gleder meg over. Har også litt Ikea som faktisk har mye fint.

 

Jeg utstår ikke pyntegjenstander som ikke har en nyttefunksjon.

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt perfect home varene men er ikke disse uansett litt på tur "ut".

PS! Dette var ingen kritikk av de som liker det, kun et spm;)

 

Mitt hjem er en blanding av gammelt og nytt. Blant annet oppusset spisebord fra 40-tallet og moderne spisestuestoler i krom og skinn. Litt bohus, litt IKEA og litt bestemor sitt gamle loft:)

Det viktigste er vel at folk trives?

 

OM jeg skulle "kritisert" noen stil må det nok være denne shabby chic eller hvordan det skrives. Har søkt litt etter blogger og syns alle har denne stilen jeg. Og alle stuene ser like ut:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp freshet oppstua med noen nye bruktfunn. Så koselig her at jeg gjerne skulle lagt ut noen bilder. Kanskje jeg skal lage en blogg som er motstykke til alle disse "hvite stuene" med de samme pyntegjenstandene.

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...