Student1313 Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Hei, lurer på om det er noen som har noen tips og erfaringer å dele når det gjelder å ta 12-ukers ultralyd privat i Oslo? Hvor vil dere anbefale å bestille time, hvor er de flinke?
sjarmtrollet78 Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Om du har mulighet for å komme deg til Jessheim så anbefaler jeg deg å dra på spesialistsentret for kvinner. Han som driver dette er utrolig dyktig. Han tar seg god tid og forklarer alt du får seg på skjermen. Ta en titt på denne siden: http://www.spesialistsenteretforkvinner.no Lykke til!!
Lotte_71 Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Støtter Vip78 over her..... Meget dyktig og rolig mann.
Briskeby Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Smestadgynekologene (som til tross for navnet ikke er på Smestad,men i Homanbyen...) Har bare vært der i forbindelse med MA,men har nå bestilt til uke 8 og 12. Gjorde mye forarbeid med tanke på hvor de er faglig dyktige før jeg bestemte meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå