Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi hadde inseminering på torsdag og fredag og min mann og jeg kunne gladlig gitt bort de neste to ukene for å komme frem til dagen hvor vi skal ta blodprøve for å se om vi er gravide :)

Tror jeg skal ta meg en tur i skogen og se etter kantarell, få tiden til å gå eller bare få tankene over på noe annet :)

Ha en flott helg alle sammen her inne :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143562623-s%C3%A5-satt-man-%C3%A5-ventet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Shalin :)

Det var veldig smertefritt og fort gjort - først går du på pergotim tabletter i 5 dager, den femte dagen tar du menoper sprøyte også - du vil ha fått time til UL før alt dette, så da tar du sprøyter frem til da. På UL vil du få vite om du trenger mer sprøyter og når du skal ta eggløsningssprøyten. ( og klokkeslettet for den ) dagen etter eggløsninssprøyten skal du inn til inseminering ( hvis dette ikke detter på en fredag skal du inn neste dag også for inseminering. altså to dager etter hverandre )

Mannen din må inn de to dagene og avlevere sædprøve - mellom kl. 14 - 14.30.

så har du time etter 17 en gang, han trenger ikke å være med på dette :)

Du vil føle deg litt øm i eggstokke regionen men ikke noe vondt :)

Siste insemineringen vil du få med to henvisninger til blodprøve, denne kan du ta hos legen din om du vil. den første du skal ta ( 7 dager etter eggløsningssprøyten ) er for å se om du har hatt eggløsning og den andre prøven for å se om du er gravid. ( 16 dager etter eggløsningssprøyten ) begge prøvene vil bli sendt til det sykehuset du hører til :)

Masse lykke til :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...