Gå til innhold

Skal operere brystene, og er gravid!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd i snart 2 år på å bli gravid, men har egentlig gitt opp håpet. Og om 1 måned skal jeg operere inn silikon i brystene.

Spørsmålet er, kan jeg likevel operere? Skal ikke ha mensen før om 1 uke, men fikk svak positiv allerede nå!

 

Jeg forstår at leger vil fraråde å operere på grunn av at brystene vil forandre seg, men er det noen fare for fosteret om jeg skulle bestemt meg for å gjøre det?

 

Det ble litt mye for meg dette her. Og jeg er jo såklart overlykkelig over å endelig få en positiv test, så jeg skal såklart ikke gjøre noe som vil risikere at det skjer noe med min lille spire!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud du venter jo så klart med operasjonen til etter du er ferdig med graviditet og amming... hvor dum kan du bli liksom. Du skal i full narkose, og brystene vil jo forandre seg kolossalt så da blir poenget borte..

 

Du har ville bli gravid i 2 år og endelig er du det så er det puppene du tenker på?

hahahah må le litt for skjønner nå dette er trolling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk at jeg skriver at jeg såklart ikke gjør det hvis det er fare for at det skjer fosteret noe. Jeg har ikke snøring på hva narkose gjør med fosteret! Derfor jeg spør!

Har også ventet i mange år på å kunne få denne operasjonen, men jeg velger jo selvfølgelig å ikke gjøre det om det er fare for fosteret.

Skal også ha brystløft etter at jeg har fått mitt siste barn, noe jeg da eventuelt hadde gjort etter denne graviditeten. Så det hadde ikke vært poengløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg vel selv at en narkose ikke er særlig smart når man er gravid og noe legene ikke vil gjøre om det ikke er helt nødvendig???? Bare ring legen og si du er gravid så kan jeg garantere deg at operasjonen blir strøket - dette er ikke engang noe du har et valg om, det er INGEN leger som vil legge deg i narkose unødig når du er gravid.. Hva er poenget med å putte inn silikon nå om du uansett skal ha brystløft etter graviditeten? Ville aldri utsatt meg for en operasjon med all den risiko det medfører unødig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha ventet med både silikon og brystløft til etter jeg hadde fått de barna jeg skal ha. Selv om du tar brystløft etter du er ferdig med graviditeter, så kan det hende det ikke blir noe fint, da huden rundt silikonen er forandret. Er du smart venter du....

Dessuten tror jeg neppe at narkose er særlig bra for fosteret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er kjempe fint at du spør når du er usikker men unødvendig av andre her å svare ufint tilbake. Hadde du vist svaret fra før så hadde du sikkert ikke spurt :)

 

Narkose er ikke bra for fosteret, unn deg heller flotte pupper når du er ferdig med å amme :)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det kan du ikke, må vente til du har fått onge, brystene tåler ikke den belastninga, det er bare ringe de å høre, så får du samme svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke du får uansett, hvorfor utsette den lille og deg selv for den risikoen når det er et totalt unødvendig inngrep, og et inngrep som neppe blir videre vellykket siden brystene dine vil både vokse og krympe. Utsett det heller til minst 6mnd etter ammeperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...