LilleMy08 Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Har lyst til å reise til en storby nå i oktober med baby og lurer på om noen har noen tips eller frarådelser? Da er baby 3-4 måneder og jeg tenker å reise med en venninne som også har baby (altså ingen pappa til å bære de tunge tingene . Tenker å transport på stedet, og til og fra flyplassen, fremkommelighet i byen og generelt hvor det er greit å være med baby. Noen forslag eller erfaringer tas imot med stor takk :-)
Gjest Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 ikke så mye hjelp i meg, men kan iallfall tipse om å ta med noe bæresjal eller bæresele å ha den lille i, så du kan ha frie hender, og kanskje unngå vognkaos til en hver tid (slik som på flyplass, inne på hotellet, eller i trange gater osv). Jeg ville ha reist en plass med moderat varme, ikke altfor varmt, og ikke altfor eksotisk pga fare for ukjente bakterier osv når babyen er såpass liten. Men storbyferie er kanskje stort sett i europa, og det vil jeg tro det går greit med baby. Men ift transport med taxi er jeg skeptisk ettersom du mest sannsynlig ikke kan regne med at de har bilsete til babyen... kanskje bo en plass sentralt der du kan ta bussen istede hvis du må reise et stykke (som til- og fra flyplass) eller med gangavstander?
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 London er grei, går tog eller t-bane fra flyplass og inn til byen. Veldig greit og enkelt. Kan også anbefale Wien...en av Europas fineste hovedsteder. Her er det også godt utbygd t-bane, i tillegg til at det går tog til og fra flyplassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå