FirstAidKit Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Hei. Den siste uken har jeg fått stikkende smerter inni "dåsa" hvis jeg har gått et lite stykke. Det kjennes ut som at noen tar en kniv og stikker oppi der. Og nå de to siste dagene har jeg fått plutselige, intense smerter litt på siden i korsryggen, rett over den høyre rumpeballen. Det har gjort så sykt vondt at tårene trillet. Det har kun skjedd når jeg har sittet og ligget i sofaen i samme stilling over en periode. I natt har jeg nesten ikke fått sove fordi jeg har hatt trykkende vondt på akkurat det stedet. Er det noen som har det samme, eller vet hva det kan være? Jeg vet at kroppen forandrer seg om dagen, men jeg må likevel spørre. Er i uke 27. Takk for svar!
venter gutt i januar Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Hei¨ Jeg fikk skikkelig smerter i går over venstre rumpeballe, men jeg fikk det etter å ha gått en stund. var ute blant folk og tårerene bare trillet. Men med meg hjalp det og sette meg ned og slappe av. Er i uke 22
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Høres ut som bl for meg...
FirstAidKit Skrevet 10. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2011 Er redd for at dette er starten på bekkenløsning selv. Idag har jeg vært i bryllup, og kjørt til og fra dit. Turen tar litt over en time, og jeg har pint meg gjennom turen med store smerter i korsryggen/rumpeballen. Og under middagen i bryllupet visste jeg ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Det eneste jeg ønsket var å reise meg opp og stå og spise/høre på talene, men det gikk jo ikke. Hadde så vondt, og det ble også vondt nedover lårene etterhvert. Ingenting hjalp, jeg rugget og vugget på stolen for å prøve å "løse" opp smertene, men til ingen nytte. Er redd for at dette skal bli verre
carisma85 Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Greit å sjekke med en u-stix også for å utelukke UVI eller nyrebekkenbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå