Gå til innhold

Tenner og smertevarighet??


pip pip

Anbefalte innlegg

Lille vesla mi er straks 1,5 år. Hun har fire tenner foran oppe og 4 foran nede + 2 jeksler. Nå mistenker jeg at det kommer flere. Mener å ha sett at hjørnetennene ligger klare.

 

I den siste uken har det vært mye skriking. Natt til søndag var den første natten med mye gråting. Tenkte ikke så mye over det, men natten etter var mye verre. Det viste seg å være ørebetennelse, men hun siklet mye i tillegg. Det var derfor jeg minstenkte tenner.

 

Ørebet. har gått over, men hun gråter en del fremdeles. Og putter fingrene i munnen, spiser lite. Hun har ikke hatt noen reaksjon på tenner tidligere og er nå usikker på hvor lang tid dette tar. Merker at disse våkenettene tar på nå ;)

 

Hvor lenge har dise små barne smerter ved tannutbrudd. Jeg trodde ikke det tok så lang tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer nok fra barn til barn. Kan ikke huske at eldstemann var plaget da han fikk tener, men den yngste har våknet mye ved alle 7 tennen han har fått. Grått mye. Det som har hjulpet er å smøre på Dentinox, kjøpes på apotek.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja måtte gi henne en i natt.

Men syns dette har pågått i så mange dager. Trodde ikke det var så mange dager med smerte når tennene kom. Men det er sikkert flere som overlapper hverandre kanskje.

 

Har tenkt på å prøve dentinox, men får ikke nørme meg munnen og tennene hennes, så hvet ikke om jeg får smurt den på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel vondt til tannen er komt i gjennom...

Her har det vart i ukesvis nå.. var ett lite opphold der hun sov godt og ikke skrek.. Men nå er det påan igjen med nye tenner... ikke noe kjekt nei! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...