Bolla med 2 små <3 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Dette er en av mange netter hvor jeg enten våkner av eller kjenner jeg får skikkelig mageknip samtidig som jeg har kynnere, og blir kvalm og får diare. Kan ikke huske det var sånn med nr 1! Har hatt det sånn noen ganger nå, men begynner jo å lure på hva dette er for noe.
81-Mamma<3<3 Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Det er vanlig å få løsere mage på slutten iallefall... men utover det vet ikke jeg hva det kan komme av... Men et forslag er at tarmen kanskje er i klem på en måte? Har litt fordøyelsessmerter jeg og, og gjetter at det kommer av at babyen ligger så langt ned i bekkenet at tarmen har minimal plass? Som kanskje fører til mageknip og diare for at det skal komme ut? Bare gjetter altså! Som andre gangs har jeg også mye mer kynnere og plager enn første gangen iallefall. Jeg har trodd at babyen skulle komme i flere uker nå...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Jepp, fick besked från jm på onsdag att lösare och oftare avföring var ett tecken. Idag har jag varit på toa 4 ggr...helllluuu! Men ingen bebis...bara lös mage! ;D
snart3barnsmor:) Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Samme her, mye knip i magen, og har hatt diare flere ganger om morgenen de siste 4 dagene... Og så virker det som om svangerskapskvalmen er tilbake, bare for å gjøre det ekstra hyggelig nå siste dagene:)
Mrs Mon-e Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Jeg er 31+1 og har vært veldig plaget med kvalme, oppkast, diaré og magekramper ( spesielt rett etter måltider) de siste 2 uker. Det er nok neppe noe fødsel på gang her, men tror det kommer av at jeg har vært syk og har lungebetennelse. Kjempeplagsomt er det uansett, ikke minst så har jeg null energi
Bolla med 2 små <3 Skrevet 10. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2011 Rart det det asså.. Er bare på kvelden/natta jeg har opplevd det, ikke hver kveld/natt, men har vært noen kvelder/netter de siste ukene nå. Er sånn at jeg tror jeg skal føde hver gang for det blir så intenst vondt der og da, men nå har jeg jo opplevd det noen ganger og skjønner at det ikke blir noen bebis med det første.. Kjedelig asså! Ga seg etter en liten time da :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå