Gå til innhold

Skal dere tidlig opp i morgen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg ligger så lenge jeg vil, så vet ikke når jeg kommer til å stå opp i morra, men blir nok ikke tidlig,da mannen elsker å stå opp tidlig...merkelig mann ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men kun for å gi babyen mat. Og hun sovner vanligvis fort igjen.

Jeg får ikke lagt meg... syns det er så deilig å sitte oppe litt alene når alle andre sover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel.. Jeg har aldri hatt behov for spesielt mye søvn.. Også er varmepumpa ødelagt og en komis er her og ser om han kan fikse den.. Litt uhøflig å legge seg da og litt iskaldt i morgen tidlig om den ikke funker..

 

00:28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope :) Mannen står opp med poden imorgen og tar henne med på besøk til besteforeldrene på morgenen/formiddagen så kan ligge så lenge jeg vil! Jippi!!! Elsker helgen!!! (er oppe kl 6.30 hver morgen ellers så deilig å få litt ekstra hvile i helgen, nå som magen vokser...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01:03 her... Det var den morgenen med å sove lenge.... :P Våknet 06.30 av tett nese og urolige bein og ble lys våken, etter å ha sovet 2-3 timer... :P Så lå og ventet på at poden skulle våkne så jeg kunne stå opp med henne (ikke vekke henne). Men da fikk mannen sove litt lenger da i hvert fall. Tror han synes det var helt greit. Sånn går det når man har gledet seg ei hel uke til noe... Da slår det feil og blir litt nedtur gitt... Men skal gjøre et forsøk på å sove igjen snart når mann og barn på besteforeldre-besøk.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg står aldri tidlig opp. Guttungen står aldri opp før tidligst 8, og han suser litt rundt her alene på morran :) Eller så sover han til 10, og da har jeg sikkert våkna selv.

 

Aberet er at jeg gjerne våkner når en av ungene står opp, og hvis jeg ligger da så får jeg vondt i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som alltid... Er alenemor og kan ikke huske sist jeg fikk sove lenge. Barnet er 1,5 år, så enda ikke stort nok til å stå opp alene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...