Gå til innhold

Har ca 14 000 utbetalt i 70 % stilling.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, kvinnfolk. Det kommer da helt an på hva slags jobb og stilling du har.

 

 

Men utifra intelligensnivået, antar jeg at det er litt for mye.

 

 

Mr. Perfect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmin. Mr.Perfect føler behov for å fremheve sitt intellekt, og evt. suksess i arbeidslivet?

 

14.000 utbetalt i 70% stilling, høres ut som et lavtlønnsyrke. Alt ettersom skatt, virker det som om topplønnen er + - 300.000 i full stilling, og det er ikke mye i 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om HI jobber i et lavtlønnsyrke så har vel ikke det noe å si om hennes intellekt!

Dersom du tenker slik, sier jo det litt om DEG!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo litt vanskelig å vurdere om det er lite etter skatt. Kommer jo ann på hvor mye skatt du blir trekt.

 

Jeg har 355000,- året i 100% stilling og får utbetalt 19500,- md. En av kollegaene mine har det samme i lønn men lavere skattetrekk og får ut 23600 md.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går utifra at du har 36% skattetrekk.

Da har du årslønn på 375000 i 100% stilling.

Om dette er dårlig eller bra kommer helt an på jobben, deg, utdannelse og erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent det samme, jeg jobber også 70%

 

Jeg jobber i butikk og betaler under 30% skatt. Er ikke høyt lønnet nei, men ikke høyt utdannet heller så da kan man ikke forlange mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 75% stilling og har ca 16000 kr i lønn FØR skatt. Ca 12000 utbetalt. Og ja, det er virkelig et lavtlønnet yrke jeg er i.. 270 000 kr i årslønn, fulltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...