Gå til innhold

Husker du ditt aller FØRSTE innlegg du skrev her inne eller på BIM??:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev mitt første innlegg på BIM...

Hit kom jeg jo etter jeg hadde født...

Husker første innlegget..jeg googlet på "uønsket graviditet" og havnet på barn i magen, viste ikke hvilken "Stor" nettside dette var da..men trengte råd så jeg laget meg en profil og skrev følgende " 22år, gravid..kun vært sammen med kjæresten i 4mnd? noen som har vært i lignende situasjon? dette var ikke planlagt...bør vel ta abort men vil innderst inne ikke..noe slikt" "

Fikk mange gode råd, og her sitter vi da...5år senere..men 2 barn:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke mitt først innlegg på bim, selv om jeg skrev en del innlegg der, men jeg husker mitt første innlegg på Dib. Jeg hadde blitt mamma for første gang for 2 uker siden, og vi skulle ut og kjøpe møbler. I dette møbelhuset hadde de en lang trapp, så vi syntes det ble litt tungvint med vogna. Lagde derfor et innlegg om det gikk an å bruke BabyBjørn på så små babyer...... Herregud, skulle tro jeg hadde spurt om det var greit å drepe naboen eller noe, jeg fikk de styggeste, krasseste svarene. Jeg var usikker, sliten og stappfull av hormoner, så jeg knakk helt sammen av de fæle svarene jeg fikk.

 

Nå har jeg lært at de som svarer så stygt er stakkarslige mennesker som man bare skal drite i, men den gang var jeg naiv og sårbar. Won`t happen again! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg gjorde det samme som deg HI:-) Bortsett fra at jeg var 17 år gammel og usikker på hvem barnefar var. Har fått mange gode råd herifra og jeg synes det er deilig at jeg kan være anonym også:-) Tror ikke jeg ville vært så oppdatert om leketøy, klær osv. hadde det ikke vært for BIM/DIB. Har vært mye på navnedebatten, og hadde det ikke vært for det så ville nok jenta mi fått et kjedelig navn som "alle" andre har. Fikk så mye inspirasjon derifra:-)

 

Nå har jeg vært her i snart to år, altså straks to år siden jeg ble gravid. Og jenta er 16 måneder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...