Gå til innhold

Reise bort fra 16 mnd gammel baby 2-3 netter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det greit at begge foreldre reiser bort samtidig i flere netter når de er så små? Han har ikke overnattet hos besteforeldrene før, men er ofte med de. Får litt dårlig samvittighet hvis vi reiser på en liten ferie bare vi to...

 

Hilsen førstegangsmamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Det tror jeg nok skal gå helt fint! Jeg er alenemor for mitt barn og jeg dro på hytta en helg for to uker siden uten baby som er 6 mnd. Hun sov hos besteforeldrene. Gikk strålende =)

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 mnd gammel BABY??? Jeg har en sønn på 14 mnd selv, og det er lenge siden han var baby altså.

Når han var baby ville jeg ikke reist fra ham, men nå kan jeg nok være borte fra ham noen netter hvis han er hos mormor som han kjenner godt og er trygg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når minsten var så liten tok svigers han med hjem (og eldstejenta) for 4 dager. Det gikk kjempefint :) De storkosa seg, men sønnen min er en veldig allsindig kar, som storkoser seg hos de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når "babyen" var 10 mnd var vi vekke en langhelg, da var han 2 dager hos mine foreldre og 2 dager hos svigers. Det samme skal vi gjøre nå neste mnd, da er han 18 mnd. Men begge våre famillier bor i nærheten og vi er mye med de, minst 1 gang i uken, så han kjenner de godt. I tillegg passer de han 1 natt ca 1 helg i mnd, annenhver gang. (Altså at vi har en dag i mnd vi kan gå ut sammen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste bort fra min datter når hun var 15 måneder gammel for to netter. Hun ble da igjen hos mormoren sin som hun ikke hadde sett på over tre uker. Men vi er mye sammen med henne ellers, så vil nok tro hun husket mormora si:-) Var så dødssliten og trengte virkelig litt fri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jenta var like helt når jeg kom tilbake:-) Hun var kjempeglad for å se meg igjen, men blir lenge til neste "langtur" for min del. Hun er så mammakjær:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby?????????????????? mener du 16 uker eller måneder viss det er måneder så er det IKKE en Baby og du kan fint reise fra ungen din.. Herregud blir litt oppgitt av alle disse merkelige spørsmålene,,, skulle virkelig tru at noen er rimelig tomme oppi topplokket..

Et eksp på kor dumme spørmål her inne er "skal jeg bruke do kosten eller oppvask kosten i do??? " god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok en weekendtur da lille var 5 mnd. Gikk helt fint det, men mormor var litt sliten da vi kom hjem :-)

Vi savnet henne ganske mye, men hun hadde ikke noe vondt av det. Hun er sammen med mormor ganske mye i hverdagen, så ikke noe problem der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...