Hedda39 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Jeg vil vite om dette klaffer nååååååååååå!!!!!!!!!!!! Er på rugedag 1, og dette er uutholdelig. Er så glad for at jeg skal på jobb på mandag..da vil tiden gå fortere. Mitt 6 forsøk, og synes vi fortjener en spire nå!!!!!!
Gjest Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Bare sniker innom og ønsker deg masse lykke til. Håper du skal vente på et gull i hele 9 mnd
Hedda39 Skrevet 10. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2011 Tusen takk:) Håper virkelig det er vår tur nå!!!!
JKatrine Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 sender deg masse lykke til tanker og håper det klaffer for dere
Hedda39 Skrevet 11. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2011 Tusen takk JKatrine. Krysser fingrene for oss alle:) Hadde uttak på tirsdag, og kjenner smerter i magen, noe som ligner på mensensmerter.... Men det er sikkert bare fra uttaket. Har hørt at man kan få slike smerter når egget fester seg.... Men bare ønsketenkning fra min side;)
JKatrine Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 kjære vene så spennende - jeg har de samme smertene...så da er det ønsketenking fra oss begge
Glow2011 Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Jeg heier på dere begge to :-) Jeg mener jeg kjente at eggene festet seg de tre siste gangene jeg ble gravid. Så det er fullt mulig, bare behold optimismen frem til positiv test neste uke :-) Aurora: Det var jo et kjempebra forsøk nå da, tyder jo på veldig god eggkvalitet. Så dette må bare ende med en graviditet som varer i 9 mnd! Masse lykke til og måtte tiden frem til test bare fly :-)
JKatrine Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 tusen takk Glow2011 Bare litt over en uke å vente på svar :DDDD
SuperKlar86Gravid Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 Er så enig at denne ventetiden er HELT grusom... Er vårt 4 forsøkt nå ( hatt 2 fersk, 1 frys, 1 avbrutt), og håper så inderlig at det skal gå. Vi har ikke noe på frys mer, så dersom dette ikke går så må vi gå privat. Hadde innsetting 8.september. Merker foreløpig ikke noe annet enn såre pupper, trøtt og litt små-sur. Men sånn har det vært de andre gangene også...
Hedda39 Skrevet 12. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2011 Her stikker det litt i magen, samt litt mensensmerter,. men tror det bare er etter uttaket;( Ikke altfor store forventninger her. Men, heier på deg. Dette MÅ du klare. Tenk positivt:):) Håååååper inderlig at du lykkes!! Jeg har tross alt noen fryse egg jeg kan bruke. Så tar det liiiiiiitt med ro,.... selv om ventetiden er GRUSOM!!!!!! Da er vi på rugedag 4 begge to da:9 Hvor holder du til????
SuperKlar86Gravid Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Ja, det er vi da! Jeg bor i Telemark og går på fert.kl. i Porsgrunn!
Hedda39 Skrevet 13. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 13. september 2011 Da var vi i Porsgrunn samme dag vi da:) Håper det var lykkedagen til klinikken:) Er du fornøyd med de??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå