Gå til innhold

Hjelp, jeg tror jeg er i ferd med å miste drømmemannen min!

Anbefalte innlegg

Det føles som om vi er sjelevenner, men vi har bare kjente hverandre i litt over en mnd. Den mnd etter at vi møtte hverandre er det bare 1 dag vi ikke har sett hverandre. Jeg har hatt kjærester før, men har aldri opplevd å være sjalu på dem. I går var jeg det, sikkert fordi jeg er kjempeforelsket, og livredd for å miste ham=( Og jeg sa det til ham hva jeg følte, selv om jeg vet at han ikke liker sjalu damer. I dag har vi knapt sett hverandre, ingen kyss (første gang det skjer), og han ringte ikke en gang før han la seg. Hjelp! Hvordan legge seg langflat? Jeg vil ikke miste ham for alt i verden!

Fortsetter under...

Fordi han har en venninne på facebook som er en skikkelig fitnessdronning, som bare legger ut halvnakne bilder av seg selv og sin perfekte kropp, og han har trykket "liker" på minst 3/4 av dem. Selv om det var før vi møtte hverandre, så ble jeg så akkutt redd for å miste ham! =( Jeg er ingen fitnessdroning, har skavanker både her og der...

HI

Er fast bestemt på ikke å mase, men kan jeg få unnskylde meg? Han insisterer på at det bare er meg han vil ha, men jeg merker jo på hele kroppen at han trekker seg tilbake. Han skulle egentlig kommet hit i kveld, men det ble ikke. Er det ok om jeg sier unnskyld, og forklarer hvorfor (det har sine grunner, og jeg tror nok han skjønner hvorfor om jeg forklarer det), eller bør jeg bare begrave hele greia?

Savner ham sånn!

Annonse

Er du sikker på at han føler det samme som deg? Jeg har for en stund siden, nærmere bestemt 2 år siden, møtt min sjelevenn og drømmemann. Det er ikke sjans i havet for at han hadde trukket seg unna når jeg blir sjalu, fordi han vet at det er oss og gjør absolutt alt for meg. Det er som å flyte rundt på rosa skyer når vi er sammen... HEHE.

Kanskje best å ligge litt lavt en stund og la han ta kontakt med deg? Dersom han har sagt til deg at det bare er deg han vil ha så tar det nok ikke så lang tid:)

Dersom det drøyer før han tar kontakt med deg så ville jeg skrevet en melding hvor jeg beklaget "utbruddet" og forklart at det skyldes at du er så innmari forelsket for tiden;)

Men fremover så kan det kanskje være greit å prøve å la være å henge seg opp i hva han har gjort på facebook tidligere? Tror kanskje jeg hadde tenkt at det var litt sært å kommentere ting som ligger tilbake i tid, for så lenge man er singel så står man jo fritt til å kommentere som man vil. Alle har jo en fortid, og det nytter ikke å dra det med seg inn i et nytt forhold. Men dette vet du nok fra før:)

Vel, jeg har aldri hatt en så oppmerksom kjæreste, han gjør alt for meg, har lyst å tilbringe hele tiden sammen med meg, er rett og slelt verdens beste! Når vi er sammen koser, nusser vi hele tiden, og prater om ALT! Men han var gift med en veldig sjalu (og utro) kvinne i 9 år, så han har gitt klar beskjed om at han ikke orker å leve sånn igjen. Og jeg trodde aldri jeg skulle bli sånn, men i går ble jeg det=(

HI

Ja, jeg vet det jo. Men han er jo kjæresten min, hvordan kan jeg ligge lavt da? Jeg vil jo ikke egentlig annet enn å høre stemmen hans, kose med ham, kysse ham osv. I mine øyne er han helt perfekt! Har allerede beklaget på sms, men liker best å ta det face to face. Han er så snill, og jeg vet at han ikke vil såre meg, så jeg må nesten se uttrykket og kroppsspråket hans før jeg kan se hva han egentlig føler og mener.

Er kjempelei meg, oppførte meg skikkelig barnslig i går =(

HI

Jeg har IKKE villet prøvd å forklare eller si unnskyld. Det virker bare mer desperat. Kan hende han bare er litt usikker ennå. Hold hodet kaldt, ikke mas og hold litt avstand du også så det ikke blir for mye for han. Han er tross alt en mann vettu... ;-)

Vær den beste du kan være, og ikke gjør deg mindre verdt enn du er ved å klamre deg fast eller trygle. ta tida til hjelp. Er han interessert så kommer han til deg, enten det tar en time eller ett år. Og tror du bare skal glemme den facebookdama.

Lykke til! :-)

Et teknisk spørsmål: Når han har trykket "Lik" på noen bilder, har han da mulighet til å ta det vekk igjen noen år etterpå?

Synes som sagt ikke du skal mase noe mer på ham om dette, var bare denne tekniske detaljen jeg lurte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...