ninairen Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 da har også også født:) eller.. det var på mandag:) vannet gikk kl 10 og jenta vår kom klokken 16. fødselen gikk veldig fint, og veldig fort til å være førstegangs. følte meg kjempebra og sprek rett etterpå... så ble alt dramatisk. morkaka kom ikke ut, og jeg blødde masse. måtte på kirurgiske avdeling å skrape ut, mista 3 liter blod. tok narkose. dette er noe som skjer veldig sjeldent heldigvis. heldigvis fødte jeg på et ganske stort sykehus, så ting ble ordnet veldig raskt. nå jeg vi hjemme igjen, og babyjenta vår er 5 dager:) har det kjempebra:) lykke til alle dere andre som skal føde:) mitt råd er å ikke høre på skrekkhistorie og ikke se "fødeavdelingen". min fødsel ble ivertfall masse bedre enn jeg hadde trodd:) så klart, det var forferdelig vondt når jeg skulle presse ut kroppen, men ikke verre enn at jeg overlevde :=)
zombie2be Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Gratulerer!! da fødte vi jentene samme dag;) Hadde ikke du og termin rundt 31?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Massa grattis!!! Kos dig :0)
ninairen Skrevet 9. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2011 mamma08*spire*FØDEKLAR!: Vi hadde samme termin ja:) Fødte du også den 5.? Og jente? Så gøy;) Alt bra der? Gratulerer til deg ogsÅ
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Gratulerer så mye med prinsessen!
jobber med saken har klart det Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Gratulerer så mye:)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 10. september 2011 #9 Skrevet 10. september 2011 Gratulere så masse!! Lykke til videre ..
zombie2be Skrevet 10. september 2011 #10 Skrevet 10. september 2011 Jepp:) jente her og, hun kom 7.20 så jeg slo deg med noen timer:P hehe hørtes dramatisk ut for deg, håper alt er bare bra nå?? Hadde virkelig en drømmefødsel, så alt er veldig bra her:) Sees på småtroll da;))?
septemberbarna<Fødeklar> Skrevet 10. september 2011 #11 Skrevet 10. september 2011 Gratulerer så mye og kos dere i tiden fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå