Gå til innhold

kjenner jeg blir sur på mannen :(

Anbefalte innlegg

Jeg sitter bom fast om kveldane, og han går turer.

Og er nå begynt å gå turer med ei felles vennine.

Kjenner jeg blir så skuffet, for det er jeg som har lyst å gå tur med han om kveldene.

Han virket så stolt nå i kveld han kom hjem igjen etter dei hadde vert på tur i lag.

-Du klarer ikke å gå like fort som hun.

-Hun er min nye tur venn.

måtte bare få det ut før tårene kommer i stede :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143561482-kjenner-jeg-blir-sur-p%C3%A5-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv forstår jeg ikke hvordan folk som tilsynelatende skal være glade i hverandre kan vise så lite respekt.

Jaja. Du får i det minste forlange at han sitter barnevakt samme antall kvelder per uke som du gjør, så du kommer deg ut litt du også.

Er jeg som har ungene om kvelden når han komme seg ut av huset.

Der vi pleier å gå tur, må vi kjøre til, og jeg har ikke lappen.

Jeg har ofte komt med forslag om att foreldrene mine kan komme ut her å passe ungene menst vi tar oss en tur.

Men virker som han heller vil gå med andre.

Den felles vennina vår, har vi ikke snakket med på 2 år, og i dag var det første gang på dei årene han var med hun, jeg har ikke fått truffet henne enda.

Dei har vist avtalt att dei skal gå i lag hver gang.

Blir litt små sjalu og :(

Har sikkert ikke grunn..

HI

Annonse

høres suspekt ut spør du meg.

ikke at kvinner og menn ikke kan være venner uten at noe skjer, men dette hadde jeg ikke selv syntes hadde vært noe alright.

og her hjemme ville det vært veldig endring av adferdsmønster som ville gjort meg mistenksom.

I alle dager, har ikke mannen din egne kompiser han kan løpe med eller løfte skrot med? Må han skaffe seg ei skravlevenninne å GÅ på tur med. hehehee.. herregud, jeg hadde lurt på om de hadde en ting på gang.

å joda, han har 2 kompiser han bruker å gå med, men han har tydligvis glemt dei.......og meg !!

Og nevner jeg att jeg ikke liker det, vet jeg svaret jeg får.

"jeg får aldri ha jentevenner" kun fordi jeg nektet han å ex`n kontakt for over 8år siden.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...