Gå til innhold

Dumt av meg å mase?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har pratet med en fyr over nett, og skulle møte han.. en dag...

Det var noe som plaget meg skikkelig endag, og han spurte om alt var bra.. Jeg svarte som det var... Og etter det har det blitt stille...

Kanskje bare jeg som er utålmodig?? Siste gang han svarte var vel onsdagskvelden..

 

Og nå skrev jeg ei melding til han, om han skulle ut i helga, og om at det var dumt av meg å klage..

 

Egentlig litt teit å sitte slik over nett, siden vi bor en halvtime unna hverandre, men...

 

Maser jeg? Og burde jeg prøve å være mer tålmodig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis folk føler at "noe" er feil i en slik tidlig fase, er det dessverre mange som trekker seg tilbake. Han ble nok skuffet da han spurte om du hadde det bra, og han kan til og med tolke svaret som at du sliter psykisk, og dermed ikke er noe å satse på.

 

Jeg har selv smertelig opplevd at menn ikke gifter seg med noen for å være snille. Alle er ute etter det beste..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe han har reagert slik på, er det dessverre ikke noe mer du kan gjøre. Han vil kanskje sende deg en Godt Nyttår-melding om noen måneder, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle andre dagene har han vært interessert i å vite hva som har skjedd og slik..

 

Åh... :s Visste jeg skulle klare å innslutte meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...