Gå til innhold

Diare-o-rama!

Fjellrypa venter gutt nr 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften er for å signalisere at jeg har ganske så heavy diare akkurat nå. Jeg er "bare" 34 uker på vei og begynte med litt løs mage for to dager siden. I dag har jeg derimot løpt på do i ett sett og har i tillegg murringer i magen (men dette kan følgelig komme fra tarmene)! Har hatt en del kynnere i det siste, men ingenting spesielt de siste dagene...

Noen som har opplevd det samme? Kan det være slik at dette er et signal om at fødselen kan være nært forestående? Har prøvd å spørre Mr Google (som brukes HYPPIG av en førstegangs gravid som vil vite ALT som skjer med kroppen i disse dager!), men fant ingenting om at diare er vanlig i siste trimester... (huff, føler meg litt som bekymret førstegangsgravid akkurat nå... håper dere holder ut :-))

Vel, må løpe på do igjen :-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stackars - det måste vara helt jävelig! Och jag tänker uff uff nu kanske du får hemorider när det pressar på så.... ihhhh....

God bedring!!!!

Skrevet

Neeeeeeei.... hemoroider er det ENESTE jeg ikke har opplevd i dette svangerskapet!!! Hehe! Har hatt alle symptomer som går an å få ellers og trenger definitivt ikke hemoroider! ;-)

Jeg bare håper det går raskt over! Er litt tidlig å vente på fødsel allerede nå...

Skrevet

Jeg fikk lungebetennelse, så begynte jeg å kaste opp, så kom skikkelig magekramper med diaré. Det har heldigvis roet seg når det gjelder diareen, ble bekymret som deg... Jeg er i uke 31.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...