GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Kjenner det inni skjeden, og ned mot skjeden åpningen (for å sei det fint). Veldig ubehagelikt. Har søkt litt på nett, finner ut at dette er normalt på slutten av svangerskapet, og at det kalles "nedpress", er også noen som skriver at det kan være symptomer på bekkenløsning. Eg er jo bare 13+3 så litt tidlig for nedpress da vell? Har kjent det ett par ganger di to siste ukene..
-feb'14-baby på vei❤- Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Jeg har kjent noe lignende, men vil ikke kalle det vondt. Aner desverre ikke hva det kommer av, men er heller ikke bekymret for min del. Syns du skal ringe lege/jordmor om du er bekymret, jeg!! Jeg er forresten også 13+3;-) Lykke til!
Nutte87+ februar spire! Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 jeg er i uke 17 og har dette inni mellom. men nå har jeg fått bekkenløsning også, så er nok pga det =) Men alle har jo bekkenløsning, bare noen har det værre enn andre. Så litt stikkninger er nok ikke unormalt ville jeg tro.
Le83 Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Jeg har hatt dette, og har det innimellom enda. Begynte vel rundt uke 12. (er nå 18 + 3). jeg var så bekymret at jeg reiste til legen, men fikk beskjed om at det var helt normalt, og at så lenge jeg ikke hadde blødning skulle jeg ikke bekymre meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå