Gå til innhold

Nosferia....

mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

du er savnet her ikveld..håper du føder ;) kanskje fødestøvet du har fått på deg har fungert..

om ikke så blir d en spennende helg. twi twi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne opp.. Go morgen , håper du har født!!;)

Skrevet

Det må hun jo ha gjort! Håper virkelig det. Åh så bra

Skrevet

Må nok skuffe dere jenter.. still hangin' in here!

Hadde en hektisk kveld i går, med mange "nye" vondter i mage og rygg - så jeg tenkte JESS! Kanskje det er noe på gang! Men, så går jeg og legger meg - og alt sluttter.. Argh..!

Vel, da vagger jeg rundt på min 9. dag på overtid her.. Har så smått begynt å tenkte tanken at det kanskje bare er et innbilt svangerskap det her..?! Hehe..

Så dere er ikke kvitt meg ennå jenter! Håper fødestøvet mitt kom noen andre til gode i natt :D

Skrevet

Hvis det hjelper, så setter iallefall jeg pris på at du er her:)

9 dager på overtid er forresten latterlig!!! Håper du føder snart!!

Skrevet

Åh jag trodde verkligen du hade fött inatt!!! Herregud ja 9 dagar..... OTROLIGT!!

Kram

Skrevet

Takk for det, jobber med saken har klart det!

Lurer på hvordan jeg skulle ha overlevd dette uten BIM, og alle dere fantastiske BIM-damer! Psyker meg nå opp til MINST 12 dager overtid, siden jeg skal føde på KK Haukeland - så denne BIM-alkisen blir nok her en god stund ennå :)

Skrevet
:( og jeg som hadde et håp om at du var i veien så jeg kunne bli smitta av deg :P jaja synes vi er flinke rugekasser , 9 dager over termin ... Jaja- vi får henge her i dag og motivere hverandre videre :) hang om there kanskje denne lørdagen kan høre våre ønsker ;)
Skrevet

:D Er visst noe med oss som hadde termin 1.september! Ikke nok med at vi "bommet" med èn dag på termin for å få barnehageplass. Neida, her skal man gå å ruge på skattene våre til vi ikke får lov lengre :)

En mager trøst er, at de iallefall MÅ være helt perfekte og ferdige når de kommer ut til oss! (kan ikke skjønne noe annet!) Tipper min lille frøken kommer med lange krøller - for på UL i uke 36, kunne de faktisk se at hun hadde fått hår på hodet..

Nå skal jeg kjøre i butikken og kjøpe meg og samboer en GOD frokost! (han sover fortsatt, nyter de siste dagene som ikke-pappa)

Snakkes innpå her om ikke så lenge :)

Skrevet

Ja den tanken har slått meg også - at de må være helt perfekte med masse hår. Forrige mandag på ul viste masse nakkehår.. Kanskje hun til å med har nok til en hestehale når hun kommer ut :P snill du er , som ordner frokost. Jeg har en mann som disker opp til meg hver helg - sove får jeg også.. Men skjønner godt samboeren din- godt å ha rolige sove morgener før lille kommer - her har vi barn som står opp kl 7!vet ikke hva vi skal finne på Idag- begynt bli litt rastløs av å vente - mannen virkelig lei nå- virker som han er mer utålmodig enn meg til tider :P kos deg med frokosten .. Vi ses nok her inne igjen for her har jeg ikke tro på noe idag ..

Skrevet

Så du er her fortsatt! Ikke at du ikke er velkommen altså, jeg hadde bare håpet så på dine vegne at du skulle føde.

All ære til dere to 9 dager over, at dere ikke har gått fra vettet.

I dag kom sammenbruddet her. 4 dager FØR termin. Sipper og Sipper. Og da begynner 1 1/2 åringen min å gråte for mamma er så rar og kjedelig og orker ikke leke. Og da sipper mamma ennå mer av dårlig samvittighet. Så nå er pappa og mini ute av huset så mamma kan sippe i fred. Skal prøve å ta meg sammen og stille i venninne bursdag i kveld. Som jeg så bråkjekk har takket nei til tidligere fordi jeg da skulle være nybakt mor.

Skrevet

Hehe.. skjønner deg godt miepia30, har hatt mange sånne sammenbrudd - senest forrige onsdag!

Da gikk det opp for meg at KK Haukeland ikke hadde iverksatt de nye retningslinjene ang. overtidige svangerskap ennå.. Trodde jeg skulle få komt meg på overtidskontroll på KK på torsdag, og senest igangsatt på min 12. overtidsdag - men den gang ei.. Var rett og slett utrøstelig!

Nå derimot, er jeg selvfølgelig oppgitt og utålmodig - men har innfunnet meg med situasjonen :) Så lenge lille i magen har det bra, skal jeg klare å holde ut!

God bedring til deg - man har godt av å "lette på trykket" innimellom!

Skrevet

Hehe.. skjønner deg godt miepia30, har hatt mange sånne sammenbrudd - senest forrige onsdag!

Da gikk det opp for meg at KK Haukeland ikke hadde iverksatt de nye retningslinjene ang. overtidige svangerskap ennå.. Trodde jeg skulle få komt meg på overtidskontroll på KK på torsdag, og senest igangsatt på min 12. overtidsdag - men den gang ei.. Var rett og slett utrøstelig!

Nå derimot, er jeg selvfølgelig oppgitt og utålmodig - men har innfunnet meg med situasjonen :) Så lenge lille i magen har det bra, skal jeg klare å holde ut!

God bedring til deg - man har godt av å "lette på trykket" innimellom!

Skrevet

Men du, de er trege med å gi deg overtidskontrollen, den får du dag 12 ja? Men da må de vel også starte igangsettingen i samme seanse? Eller er de så trege fortsatt at hvis alt er bra på kontroll så kan du vente noen dager til?

Skrevet

Nei, KK må absolutt ingenting de - for de har ikke satt iverk de nye overtidsreglene ennå.. Så etter overtidskontrollen, kan det godt hende jeg må gå 2-3 dager før jeg kommer til ny vurdering.. Oppgitt over KK, men de er flinke der - så får bare være tålmodig..

Skrevet

Huff, ja KK er virkelig håpløse som ikke setter i verk de nye reglene. Jeg har en venninne som for noen måneder siden gikk 16 dager over før de satte henne i gang. Da hadde hun i tillegg begynt å utvikle preeklampsi. Hun er forresten lege så det manglet ikke på argumenter fra hennes side. Håper virkelig de setter deg i gang på kontrollen slik at du slipper å gå og vente lenger. Om du ikke kommer i gang av deg selv i løpet av dagen og morgendagen da. :)

Skrevet

Men de stripper deg vel i det minste på dag 12. Ullevål har fortsatt ikke innført kontroll dag 7 men har fortsatt dag 10. Men mange starter induksjon allerede da, og hvis ikke blir det dag 12. Så det er bare å begynne nedtelling, 16 dager igjen. Max.

Men vil du helst igangsettes ved første mulighet eller er du komfortabel med å gå noen dager til for å se om det starter spontant? Vanskelig det der. Fordeler og ulemper med begge deler.

Skrevet

Vil jo aller helst at fødselen skal starte naturlig, men om jeg ikke har født når jeg skal på overtidskontrollen, og det kanskje ikke er modent i det hele tatt - så kommer jeg nok til å foretrekke å bli satt i gang ja.

Vet det ofte er tøffere fødsler enn ved naturlige, men denne kroppen er nok ikke skapt for flere uker overtid :) Det viktigste er jo at lille har det bra, at man skal være i form til å føde, og ikke minst at man skal være i form ETTER fødsel - for å ta vare på den lille som kommer!

Hadde jeg kunnet komme til overtidskontroll på 7.dag, og de fant ut at jeg ikke var moden - hadde jeg nok komt igang med modningsakupunktur. Men jeg vet jo ikke noe om jeg er moden/åpen eller noe som helst.. Jaja, er ikke mange dagene til 13.september da! (selv om jeg håper ting skjer før den tid!)

Skrevet

Huff synes d er umenskelig at du ikke får komme før. Her er d mindre aktivitet i magen - idag, kjenner henne men svært lite. Ul viste lite fostervann så bekymrer meg litt .. Lang dag idag, trøtt av d minste. Brettet litt klær, lekt med minste jenta og ryddet / vasket litt bil innvendig samt gjort unna helghandling. Ingen kynnere kun murringer idag .sovet en 2 timers blund nå i håp om at natten skulle bli litt mer innholdsrik . Har til å med fått med mannen til litt sengekos x 2 idag .. Snakk om å være desperat ( mamma/ jm som sa vi måtte være kaniner i helga :P) he he.. Hva har dere gjort idag?? Noe nytt ?

Skrevet

Ingenting nytt her, brukt dagen på å slappe av og prøvd å fått vasket unna litt skittentøy. Er jo bragd i seg selv, det å klare å ta klær inn og ut av maskinen spør du meg! :)

Nå har jeg sendt mannen på håndballkamp (må lufte han litt avogtil!) så nå er det bare avslapping her. Mannen i huset skal lage pizza i kveld, så jeg slipper å mase på kjøkkenet :) Herlig!

Wow!! sengekos x 2 i dag! Imponerende! Jeg orker knapt nok tanken på det i det heletatt! Men i kveld må vi nok prøve det, for vi er nok ganske desperate her vi også ja..

Skrevet

Sov godt - håper for begges del at vi går i fødsel nå. Kanskje vi likevel skal satse på å se hverandre på dag 10 overtid i morgen .. ( vi hår for lyckelig sin taktikk ;)) !!!

Skrevet

Sengekos x 2??!! Jag trodde JAG var desperat!! ;D

Jammen mig, kan tänka dig mannen din har fått dosen sin nu - ha ha! Bliii som en sol :) Här har allt blitt sååå tungt sista veckan s från att känna sig som en elefant som ska ha sig....har jag nu blivit en LAM elefant!! Klarar nästan inte snu mig i sängen :( och klart det är väl kanske inte det mest tändande heller ha ha! Aj aj...aj aj... F..åh...aaaaajjj! Ha ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...