Snuppi snella<3 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 men hvis eg tar en fing opp i hullet, er det da mulig at eg kjenner hodet?? eg har kjent det tre ganger no å komt lenger ned for vær dag!! eller er det meg som er helt rar???
miepia30 Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 det er mulig ja. Absolutt. Da er du heldig, da ligger baby godt ned i bekkenet.
Snuppi snella<3 Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2011 btyr det at det skjer noe snart?? hihi
miepia30 Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 hehe, desverre umulig å spå, men klart det er bedre at hodet har kommet langt ned enn at det flyter høyt.
1+1+1 Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 wæææ, hehe;) så skummelt:O eller morsomt da, hei.hei liksom
Urf Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Hehe, jeg har kjent hodet fra "den siden" i 7 uker nå. Det er ganske skummelt, og ganske gøy. Praktisk da, for da har jeg kunnet kjenne etter at hun ikke har snudd seg opp igjen:)
♥ Min engel ♥ Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 What?? Går det og ann?? Førstegangs her )
81-Mamma<3<3 Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Etter å ha lest innlegget her i går måtte jeg og sjekke om jeg kunne kjenne hodet. (jeg vet at hun ligger langt ned med hodet, og at det er festet). Og jeg mener jeg kjennte det godt! Med en finger oppi, hvis jeg lar den skli fra side til side, så mener jeg at jeg kjenner hele hodet mellom bekkenbenene på siden. Holdt på å freeke helt ut jeg altså... Det var så rart liksom!!!! Nå holder jeg på å lete etter bilder for å se om det virkelig stemmer. Kjennte litt etter den berømte livmorhalsen også, men jeg har aldri skjønnt det der med den tappen man skal kjenne, så jeg kjennte ingenting. Uansett kan det jo hende jeg har åpning også. Så ville ikke kjenne alt for mye! Er andregangs, og fødeklar fra i dag... :S
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 10. september 2011 #9 Skrevet 10. september 2011 Sikkert jeg som er litt "prippen" Men, er det så bra å drive å stikke fingre oppi der så mye da?! Jeg er supernyskjerrig på min 9. overtidsdag - men hadde ikke falt meg inn å kjent etter om jeg kan kjenne hodet altså!
81-Mamma<3<3 Skrevet 10. september 2011 #10 Skrevet 10. september 2011 I grunnen enig med deg altså! Har aldri kjent etter før! Men på den andre siden så kan man jo ha sex... og penis er jo ikke akkurat steril den heller.. så jeg tenkte det kunne vell neppe skade så mye å stikke en ren finger litt inn. Og jeg behøvde virkelig ikke rote så mye rundt, eller lang inn - kjente hodet med en gang!. Men har ingen planer om å romstere mer inni der nei!
Urf Skrevet 10. september 2011 #11 Skrevet 10. september 2011 Jeg tenker også det med sex, en penis kommer jo mye lenger inn enn en finger også. Jeg fortalte jordmor at jeg kunne kjenne hodet etter 31 uker, og hun spurte bare om jeg hadde forsøkt å dytte litt på det for å kjenne om det var festa. Det hadde jeg ikke, DET høres skummelt ut det. Det der med livmortappen og åpning og sånn har jeg ikke prøvd å kjenne etter, det må jo uansett være alt for langt opp til at man kommer til?
september troll på vei;) Skrevet 10. september 2011 #12 Skrevet 10. september 2011 hohoho;) tenk å hatt oss på film! Jeg prøvde meg med en liten finger selv igår. Fikk litt sånn adrenalin kick av det merket jeg. Jeg turte liksom ikke kjenne så veldig mye, men jeg greide ikke å kjenne noe konkret. Syns på en måte jeg kjente en slags kul, men ikke dette med hals/åpning osv. Alt var liksom bare veldig mykt;) akkurat som slappe lepper ( som gro nylander beskriver i boken sin;) Nosferia. syns ikke du er prippen!( ikke mer enn meg hvertfall;)Jeg har hatt denne praten med min søster mange ganger og jeg har bare hylt når vi har kommet inn på dette. Jeg tenker også at jeg ikke føler der er naturlig å pirke oppi der. Ikke veit jeg åssen det kjennes ut til vanlig heller... Men igår greide jeg altså ikke å la vær. Og jeg prøvde meg til og med på et lite Nyyyyp etterpå. (tøm og røm da...) men merka ikke EN DRITT etterpå... skuff;( 6 dager til termin her...
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 10. september 2011 #13 Skrevet 10. september 2011 Hehe.. har lest en eller annen plass at man må ha 3 utløsninger på relativt kort tid, for å nå tilsvarende dose som man får ved behandling på sykehus (av et eller annet hormon) Så du får nok hive deg i køya igjen 2 ganger i dag - så skal du se det blir andre boller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå