Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Noen som har? Hvor høye er de, og er de vide i leggen?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 De er høye over vrista, vide i leggen, og kjempegode støvler Jeg har breit fotblad, høy vrist og tykk legg. De er supre støvler. Men kjøp de med gummidekke høyt opp Jeg bruker størrelse 38-39, men vet de har større størrelser enn det
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Ser de har dem til 299 på Coop Obs, tror jeg må sjekke de ut
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Jeg har de som er beregnet til jakt, tror de heter muck boots.. Men de er tunge å gå med, men varme. Pass på at du kjøper den litt dyrere typen som ikke blir hard når det blir kuldegrader. De billige sortene blir dønn stive i sålen i minusgrader, og veldig glatte å gå med. Det finnes mange modeller, noen korte noen høye og de jeg har er i alle fall vide nok for meg, og jeg har fotball-legger de lux ;-) over 40 cm rundt tror jeg :-(
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Tips for å teste de fra obs! Ikke ta av lappen eller kast kvitteringen før du har lagt de i fryseren over natten, kjenn hvor stive de er i sålen da, og bytt de hvis du knapt kan bøye sålen, da er de ikke noe å ha på vinterføre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå