Gå til innhold

Bare jeg som liker avokado her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg deler en avokado i to og spiser den med skei. Ungene mine liker også å spise avokadoen slik, men bortsett fra dem har jeg ikke møtt noen andre som spiser avokado på denne måten. Mannen min liker det f.eks i salater osv, men klarer ikke å spise mye av det. Hvodan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser avokado slik, og det samme gjør minstegutten.

Ser også flere på jobben som kan ha med seg en avokado i lunsjen og spise den, så vi er nok ikke de eneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takler ikke avokado. Har brukt det i guacamole(eller hvordan det skrives) og det er bare ikke godt. Det ødelegger hele smaken på maten.

 

Jeg spiser det meste, er ikke kresen, og liker både sterk mat og tradisjonell norsk mat. Og både kjøtt og fisk, skalldyr og det meste. Smaker nye ting før jeg gjør meg opp en mening om det. Men avokado... nei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avokado er digg!

 

Jeg spiser det enten I salater eller når jeg spiser fajitas. Men det aller aller beste er å ha det på hjem slager hamburger mmmmmm Kanskje jeg skal ha det til middag snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker avokado, spiser den helst delt i 2, med litt salt, pepper og litt lime eller sitron klemt over. Jentene mine liker også det. Minsta har spist avokado fra hun var 6mnd, da naturell uten noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...