Gå til innhold

2 uker over ikm...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ingen mensen og ingen positiv test, testa sist i går....

 

Hva fader gjør man da??

 

 

Er jeg blitt alvorlig syk!!!!?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det mest sannsynlige er at syklusen din bare har tullet seg.

 

MEN, du kan også være gravid. Noen produserer lite hcg i starten, slik at den positive testen kommer sent. Jeg kjenner en som ikke testet positivt før hun var 8 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet og funnet el, da? Hvis ikke kan syklusen din være forskjøvet. Det er fasen fra el til ikm som er fast, den andre kan variere.

 

De fleste grav-tester slår ut på ca 50-60 hcg, men en blodprøve vil jo kunne måle lavere verdier enn dette.

Ellers slår el-tester av typen strimmel/stav ut på hcg, så de vil kunen gi deg en pekepinn selv om hcg-nivået er lavt. Men hadde helt klart gått til legen og tatt blodprøve.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere er snille!

 

El. og mensen bruker å gå etter klokka, aldri opplevd at den har vært så ekkel!!!!

Fytti, blir litt nærvøs altså...

 

Vi har ikke prøvd å bli gravid pga av første barn ble født med et syndrom og vi har ikke følt oss klare. Det er fordi at det har vært mange instanser å følge opp og masse jobb for nr 1 sin del, vi har ikke villet la noe gå for hans bekostning.

 

Men hadde det vært at jeg var gravid, så hadde det vært fullstendig velkomment!

 

Likevel så virker dette skumt på meg... Det er ingen av delene liksom....

 

 

Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo skikkelig smart ut da. redd for at du kan være gravid, har barn med syndrom, ta deg et glass alkohol før du legger deg du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...