Gå til innhold

aj aj...

Lycklig 2 barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Resultatet av dagens vasking av vinduer och gåtur är inte bara skinande fönster och svettig över-gravid-kropp... åh nej då.. Först av allt har jag sånt ner press i magen att det känns som att den ska sjuka ner till knäna! Så känns det som om jag varit på mitt första spinning pass i livet - är såååå öm i underlivet!! Whaääää... klarade nästan inte böja mig när jag kom ut av duschen!

Tror också att delar av den berömda slemproppen gick här ikväll.. Trodde först det kunde vara fostervatten men när jag tog en titt i trusa så såg jag utflodaktig brunaktigt..så det kan ju inte varit vatten..

Vad tror ni tjejer närmar jag mig målet? Eller är jag bara hyper hysterisk? haha...

Bring it on! ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig hvis slimproppen din har gått da, du har vel ikke så lenge igjen til termin du nå?

Du står virkelig på i heimen, hvis du vil kan du godt komme hit og vaske litt også! ;)

Skrevet

aj aj aj--se der ja- du nærmer deg mål..kanskje din jordmor hadde rett..fødsel innen lørdag;) du går et spennende døgn i møte..jeg er litt med tilbaketrukket kjenner jeg,..gitt opp litt..likegyldig..blir nok ikke fødsel her før igangsettelse mandag:/

bring it on....tommel opp for deg >:)

Skrevet

kanskje mini har skrudd seg dypere ned i bekkenet, og det er jo ikke å forakte! Jo mere press på livmorhalsen jo bedre!! Og vi liker jo alt gørr i trusa, blod, slim, brunt, you name it!

Skrevet

haha - miepia30 - jag läste inte görr i trusa...jag läste görr i MUSA! hahahaha... man blir gal av detta!! :0)

Ja det pressar som f.... får hoppas att det kan sätta igång med lite rier...please! Å be till gud hjälpte ju inte så vet inte vem jag ska be till jag...

Så om jag inte fött nästa vecka kan jag komma hem till er andra - för nu är bannemej varje krok vasket här! Ge mig adresser så trappar jag upp med bötta! ;D

Skrevet

Detter er rene thrilleren....gørr å slim å blod, for en spennende Fredagskved!!! Jeg har trua på deg Lycklig :D

Skrevet

Beibifot..ler av din kommentar..he he..lyckelig, du gjør kvelden litt mer spennende..for oss ;)

Skrevet

Du må passe på å ikke styre så at du ikke har mer krefter til fødselen....ser for meg deg på føden der.....nermest besvimer av trøtthet ;-D

Skrevet

Ha ha, jag har MASSA energi kvar! ;D Har sovit ok 2 nätter på rad och vilade på dagen igår i tillägg..så ska lova dig jag har energi till födsel.

Men måste säga: Vad härligt med en heja gäng här inne! Me like alltså! Heja heja! Kan ni inte troppa upp på riksen allihopa när det sätter igång också? Hade varit topp och haft en gäng som heja i takt med rierna! :0)

Jag kommer garantert vara här imorgon också...! :0)

Skrevet

Seriöst är så öm i (musen)! Någon som har erfarenhet med det. Pressar så ned över att jag inte klarar sitta i soffan, ok att ligga så nu blir det sängen i hopp om en våken natt på riksen :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...