ToneC Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Var på jobben i dag og til fysio med gutten så fikk ikke daghvilen sin. Men sov fra 15-18.00 da vekket jeg han. I tillegg har han småduppet etter dette. Skal jeg likevel legge han kl 21.00 som vanlig? Han virker ikke spesielt trøtt nå..
Gjest Madolyn Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Oi ja det var mye søvn rett før legging... Her lar jeg ikke gutten sove etter kl 18, og han legger seg ca kl 21. Hadde nok prøvd å legge ham litt seinere i kveld om jeg var deg, og ikke latt ham sove etter kl 18 heretter. Dersom gutten min hadde sovna kl 15 hadde jeg nok vekket ham senest kl 1730, men nå sover aldri gutten min mer enn 2- max 3 t på dagtid da. Her starter vi med kveldsrutiner allerede kl 1930 (kveldsgrøt, langt bad, rolig lek og så sovetrening fra kl 2030), så vi sliter heldigvis ikke med grinete baby på kvelden. Håper det ordna seg og at gutten sover søtt nå?
ToneC Skrevet 10. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2011 Sovnet i går rundt 21.00, men våknet litt mer enn vanlig på natta. Ligger og sover nå også.. Lurer på om jeg skal vekke han etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå