Gå til innhold

Vi som skal teste søndag 11 sept=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hermer litt av ei anna her inne:) Noen fler som skal teste søndag? om ikke tr er kommet i morgen blir det en snar tur på apoteket. Ingen symptomer hverken av det ene eller andre. Bruker å kjenne godt når tr er på vei, men nå ingenting! godt tegn? krysser fingerne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal teste på søndag (i morgen). Har følt meg gravid den siste uka, og har hatt veldige mensmurringer så og si den siste uka, med økning de siste dagene. Trett, hodepine..

Tok en billigtest idag, der var en skyggestrek... Så må ta ny i morgen..

Skrevet

Krysser fingre og tær for deg, spissmus :)

Skrevet

Slenger meg på her! Dersom tanta ikke kommer idag skal jeg teste i morgen tidlig. Har hatt stikkinger i eggstokk/livmorområdet siste uka og det har blitt mer de siste dagene. Andre tegn på TR har gitt seg så nå er det bare å vente og se. Ingen spotting heller. Jeg drømmer om å få 2 streker i morgen <3 <3 Krysser fingrene for dere andre også :)

Skrevet

Jeg tror også jeg slenger meg med i morgen:) Var med i testegjengen på fredag, men fikk blendahvit test. IKM er i morgen, eller muligens mandag. Tenkte egentlig at jeg ikke skal teste mer før jeg evt er noen dager over IKM, men klarer nok ikke la være.

Lykke til!

Skrevet

Jeg skal også teste på søndag! Har ingen symptomer egentlig, så er ikke så veldig optimistisk, men spennende blir det likevel! :)

Skrevet

Æsj, kjenner jeg er i skikkelig PMS-humør nå. Grinete og ustabil. Jeg som egentlig har følt så mye symptomer. Mensmurringer og ømme pupper (til tider skikkelig vonde) i hvertfall i 1 og 1/2 uke. Har også kjent stålesmerte ned på innsiden av høyre lår. Vet ikke om det er gravidsymptom, men har aldri kjent det før. Er vel bare innbilt hele greia...

Skrevet

Så gøy at vi er flere! Det blir spennende i morgen! Lykke til alle sammen!

Skrevet

Rosin i bolla: Synes det derhøres lovende ut :)

Skrevet

Æsj, fortsatt negativ test. Da er det bare å legge testinga på hylla, og vente på TR:(

Skrevet

Positiv test 1 dag før IKM! Hurra! Trodde først ikke det jeg så, men det er virkelig sant! Håper mange flere også blir glade når de tester i dag! :)

Skrevet

Jeg hadde nesten gitt opp håpet... Tatt flere negative tester denne uken og mensen skulle ha kommet tirsdag...

Men i dag: POSITIV test :) Måtte ta flere for å være helt sikker..... ;)

Lykke til til dere alle, både dere som nå begynner på en spennende ny tid og dere som fortsatt må prøve videre.

Skrevet

Gratulerer til de som har fått positiv test :-)

rakk ikke teste idag, før tanta kom...nå er jeg LEI!!! :-(

Skrevet

Gratulerer til alle som har testet positivt :)

Føler med alle som har fått TR!

Og vi som venter enda på den ene eller andre krysser jeg fingrene for at tanta holder seg vekke og at vi tester positivt iløpet av uka!

Skrevet

Gratulerer til alle dere som testet positivt! Og lykke til videre til dere som det angivelig ikke klaffet for denne gangen. Jeg testet negativt. Men skjønner ingenting fordi testen på lørdag har en supersvak strek. Men når det er sagt mente legen at jeg egentlig ikke burde få en positiv test før på førstkommende fredag. Har mye å tenke på og er skikkelig surrete i hodet, og etter de to siste måneders korte sykluser, har ikke mensen kommet enda. Så jeg må vel bare vente og se, og gjemme bort alle tetster fram til helga...

Skrevet

Gratulerer til dere som er gravide:)

TR kom i går kveld "som bestilt".

Veldig skuffet, selv om jeg egentlig ikke kunne forvente noe annet.

Skrevet

Gratulerer til dere med positiv test! og til dere andre så krysser jeg fingerne for at det negative blir positivt!:D

Har nesten litt dårlig samvittighet for å ha starta tråden, når jeg ikke fikk testet selv en gang. Men testet i dag tidlig, og syntes kanskje jeg så en supr super svak strek (CB) hvis jeg blunka var den borte:P så lot den ligge littt, sånn som man ikke skal gjøre. Streken ble tydligere, og med god lys kan man se den. Tørr ikke helt sippe jubelen løs ennå, men tar en test i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...