Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Her kommer min fødselshistorie... Våknet på ettermiddagen på søndag (4/9). Hadde tatt en hvil sammen med 2-åringen. Kjente noen tak i magen, men det hadde jeg gjort på fredag og lørdag også, ikke spesielt vonde. Da jeg begynte å lage pannekaker litt senere så kjente jeg plutselig litt mer. Ikke så vondt, men de kom tettere. Kl var da 17 ca.. Så var det tid for barnetv, og midt i kaptein sabeltann var jeg sikker på at nå er det i gang. Vi fikk opp barnepass til gutten våres for regnet med å dra inn på sykehuset senere på kvelden. Samboeren min begynte og pakke og styre mens jeg tok det ganske med ro. Hadde snart tenkt å ta meg et bad, men så kom det noen rier som var vondere og samboer ville kjøre til sykehuset. Halv 9 kjørte vi mot sykehuset. En kjøretur på ca 25 min. Det ble en vond biltur, og jeg kjente det pressa nedover. Vi ringte sykehuset og de sa de skulle møte oss med ambulanse. 5 min senere ringte vi igjen, de hadde ingen ledige!! Vi fikk komme inn på akuttinngangen, der sto jm og to andre klar. Jeg fikk komme opp på båra og de trilla meg opp til fødeavd. Jeg tenkte, tenk om dette bare er 2 cm!! Fikk en vond rie i heisen, men kom meg greit over i senga da vi kom inn på fødestua. Ble sjekket, og joda, 10 cm! Lykke! Jeg fikk btuke litt lystgass på de neste riene, før det var klart for å presse. Jm tok vannet og tre kvarter fra vi ankom sykehuset så kom prinsessen våres til verden :) 3330 gr og 50 cm lang hun har fått navnet Leah Marin, og er selvfølgelig helt nydelig Lykke til alle dere som går og venter (litt knotete skrevet men..)
miepia30 Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 høres ut som en kjapp og fin fødsel det Gratulerer så mye!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 åh lykke <3 gratulere ! hørtes ut som en fødsel etter min smak.. jeg går her å tråkker på dag 8 ..synes litt synd på meg selv nå. hatt flere netter med rier som bare stopper opp..samt noen som kommer men for så å forsvinne igjen på dagen. overtidskontroll igår, blir satt igang mandag om noe ikke skjer i helga. hadde vært fint å komme avgårde på egenhånd...fikk litt modningsakupunktur og tøyd litt nå ikveld..håper d har noe effekt :/ ellers får du sende litt fødestøv i min rettning. kos deg med lille frøkna..kan tenke de lange dagene over er nesten glemt..godt d venter en herlig belønning. lykke til videre du også <3
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Åh detta önskar jag va mig - lät väldigt bra! och jag må le...ja tänk om det bara är 2 cm..med ambulans och hela packa..haha hade haft panik själv när man inte vet! Grattis grattis! :0)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Helledusse!! For en lykkelig fødsel etter min smak ) Grattis Stine!!
LeMaRa Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Gratulerer med vel overstått!!! Godt du slapp å føde i bilen hehe... Kose dere med den lille og nyte baby-tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå