Gå til innhold

go kveld damer..skjer d noe her ikveld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

føder dere? er så stille..jeg sitter nå her med murringer etter at jm-mamma har tøyd litt samt satt noen modningsakkupuktur nåler på meg..har ikke helt tro på noe fødsel i helgen,.-så har begynt å innstille meg på igangsetting mandag..trøsten er at hun er her senest onsdag..

håper dere andre har tatt til dere fødestøv og ligger å føder nå;)

ha en fin fredags kveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skjer det ingenting, rolig dag inne i magen og ingen tro på fødsel på flere uker. Virker som om han har gått litt i dvale. Har ikke termin før 1.oktober da, så har jo god tid.

Eneste jeg kan kjenne er litt nedpress og dytting i ribbeina.

Sender deg litt fødestøv * * * * * * * *

Skrevet

Ingen födsel - men mycket som sker i magen!! Massa massa nedpress!!! om det leder till något så - ja kom igen! Men annars så kan det väl dra åt skogen tycker jag! :0)

Hörde förresten om en väninna idag som fick bebis igår.. nr 2. Hon började få värkar på soffan runt kl 18...kl 21 var ungen ute! Whoooaaaaa det minner mig på att ALLT kan faktiskt ske...alla andra dock! ;0)

Skrevet

jeg føder ikke..... hadde tenkt å føde i natt. Men niks. Bare maserier som forpurrer søvn. Men har hatt en flott dag i det fine været, vært ute på sjøen og grillet på en fin liten øy. Vært på sykehuset på sjekk i dag, det var faktisk ganske så kjedelig. Baby ble funnet å være liten men ingen grunn til bekymring visstnok. Og ingen svangerskapsforgiftning på meg denne gangen. Så vi er begge friskmeldt og skal ikke på kontroll igjen før 10 dager over termin. Vel, det får vi nå se på.

Hvor mange dager over termin er du på mandag da? Kjipern at søndag er en litt kjip dato, har ikke så lyst å føde 11 september. Ikke at vi kommer til å bry oss om det hvis det skulle bli fødsel da men det er jo så mye sorg og elendighet og minnemarkering og slikt på tv hvert år på den datoen.

Skrevet

stille kveld på enkelte da skjønner jeg..mens noen kanskje har en spennende natt fremfor seg. jeg er 11 dager over på mandag, MiePia..og har valgt selv å bli satt igang da pga. alle netter med maserier som ikke fører til mer enn dårlig søvn..men jeg håper helga, uansett dato( selv om søndag 11. 09. er litt kjedelig dato ja..) bringer min lille frøken ut..vil at kroppen skal starte selv..om den kan..har ikke gått så lenge over med de andre 2..så dette er nytt for meg :(

takk for fødestøv..tar alt til meg nå ;)

Skrevet

haha nej så desperata som vi är så skiter vi väl i den datoen? Och på tide att göra den datoen till noe hyggelig - är det inte?? :D

Skrevet

så absolutt Lycklig..hver ny dag ønskes like velkoment nå..jeg skiiiter i dato og klokkeslett nå..bare barnet kan komme ;)

Skrevet

skjønner godt at du takker ja til induksjon på dag 11. Jeg tror jeg ender på en grense på 10 dager over. Men nå er jeg vel litt pessimistisk, det er jo ennå 15 dager til det. Alt kan skje før den tid :)

hvilken igangsetting blir det på deg? er du så moden at de kan gå rett på å ta vannet?

Skrevet

Ha ha thats my girl! :)

Fan vad det pressar här!!

Skrevet

jeg er veldig myk, samt ytre mormunn er åpen(den indre er lukket:()..men om jeg skulle bli satt igang idag så hadde d blitt tabletter..men de skal gjøre en ny vurdering mandag. veldig gla for at jeg slipper å gå lengre..for kroppen er såpass sliten nå, og den blir ikke bedre av å gå lengre...selv om jeg self håper at noe skjer i helga...på egenhånd..

Skrevet

hatt nedpress i mange mange mange dager..på 3 dager har hodet kommet helt ned i bekkenet..dvs. ul på mandag viste bevegelig hode..igår var hodet helt nede og nesten fast..

håper du slipper gå som meg,.og får føde nå..d unner jeg deg Lyckelig:)

stå på -u can do it!!!

Skrevet

Har styret litt mye i dag tror jeg, våknet og var full av energi i dag, så jeg har vasket vindu, støvsugd, skiftet på sengene, bakt osv, så nå sitter jeg her med vonde kynnere og skikkelig tak i ryggen. Har i tillegg løs mage og nedpress. Men det blir vel ikke noe fødsel i dag/natt tenker jeg.

Skrevet

hvorfor ikke? Klart det kan skje i natt :) løs mage er faktisk et lite tegn på at ting er i gang, skyldes noen hormoners effekt på tarmene. Samme hormoner som er involvert i rier. Vær positiv! :)

Skrevet

skal aldri si aldri...;) spennende helg har vi fremfor oss..

når har du termin maimora-fødeklar?

Skrevet

desverre ikke noe action her heller!! haaper det skjer noe i kveld/natt! tenkte jeg skulle be mannen om en liten porsjon prostagandiner, og haaper paa det beste! :)

vet det er dumt, men har vert saa innstilt paa at ogsaa denne babyen skulle komme en uke for termin at jeg er i ferd med aa synes veldig synd paa meg selv om jeg ikke har en baby i armene etter denne helgen... kan ikke forestille meg alle dere som gaar paa overtid... men man gjor vel det man maa.. har jo ikke saa mye velg akkurat :)

lykke til alle samme i alle fall!!

kanskje vi alle pluttselig gaar i fodsel i natt :)

Skrevet

Hehe, joda det kan selvfølgelig skje når som helst, men jeg vil helst ikke! Tror jeg er den eneste her som ikke vil at det skal starte snart, jeg gruer meg noe så inni ***** til fødselen. Var hos jordmor på onsdag som mente jeg kom til å føde om 1-2 uker. Jeg er nå på akkurat samme dag som vannet gikk sist fødsel, og i følge jordmor var det ganske likt med nr 2 og 3, altså at man gikk ca like lenge, vet ikke hvor mye det er i det, men kansje det er bare like greit å bli ferdig med det, han må jo ut en eller annen dag uansett, så kunne vel bare fått det overstått.

Skrevet

d hadde jo vært noe..om alle gikk i fødsel, sprengt fødsel kapasiteten ved alle fødeavd..hadde vært litt kjedelig for de som akkurat har kommet inn på dette trimesteret..tror vi hadde etterlatt et tomrom..men la oss håpe at mange går i fødsel denne helgen..synes virkelig mange her inne fortjener d nå:)

Skrevet

Signerer den mamMa :o)

Sjøl om eg har aldri så lite lyst å snike i køen, så er det andre som fortjener å komme i mål før meg. Men kjenner "presset" nåe andre er såå nær, og ikke minst overtid. Øsnker at aller dere med termin før meg lykke til å måtte dere føde snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...