Gå til innhold

Hva er det særeste du noen gang har opplevd på jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobbet på en skole, og en gang var det en gutt som lurte på om jeg kunne lære ham opp seksuelt :-/ Det å gå i gangene i friminuttene var en risikoaffære, for da var det gjerne noen gutter som ropte "sexyy!" og "du må ikke stirre folk inn i rompa" hørte jeg bak meg. Visste ikke hvordan jeg skulle takle situasjonen, så jeg slutta ikke så lenge etterpå. Var rett og slett for sexy til jobben :-P

Joda, var en tidligvakt jeg skulle til en bruker på rundt 80år ( dame) der jeg kom inn og fant henne i sengen med herrebesøk i full sving ( han var vel ca 70år og bodde i naboleiligheten). Litt komisk kan man si, og ikke minst pinlig. Men for all del, unner dem kos og hygge jeg, man har da vel et liv og behov for litt nærhet og seksualliv i alderdommen også.

Av alle de sære tingene man opplever når man jobber i matvarebutikk, er det vansklig å huske alle... Men det er jo ganske sært når man finner en tom grøtrispakke til ca 13 kr slengt i en hylle, tom! Da har noen åpnet den, og tatt med seg innholdet... Det skjer med samtlige varer, kjøttdeig, lyspærer, og av alle ting: refil til luftrenser til doen, sånn one tocuh! Det finner jeg OFTE...

Annonse

Hehe, ja, da jeg endelig fikk formidlet at dildoer og vibratorer er hjelpemidler for å tilfredsstille seg selv, lo hun bare og sa: Ja, det er jo sikkert ikke så dumt å få litt hjelp på veien...! ;) De har da lyster og behov som oss andre, selv om de begynner å komme godt oppi årene ;) Er flere som har sagt at de savner nærhet og sex når de har blitt gamle og ensomme... :) Hm, lurer på hva det er med meg som får alle til å ville betro meg private ting..! :)

Hi

Etter mange år i pizzabransjen har jeg opplevd mye rare kunder. Husker ikke så mange sære ting, men husker mange ekle ting. Det var ikke uvanlig at jeg tok voksne mannfolk i å studere kroppen min, eller fulle folk på helga som lurte på hva de måtte betale for at jeg skulle bli igjen sammen med pizza'n

Nå jobber jeg i matbutikk noe som er ganske deilig i forhold til pizza. Det særeste jeg har opplevd der er en sjåfør som leverte varer til oss som viste meg bilde av en penis som visstnok ikke var hans, men et bilde han hadde lastet ned for å sende til noen og ville vite om det så ekte ut. Jeg fikk senere vite at det var hans og det er noe av grunnen til at fyren ikke leverer varer hos oss lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...