3,14 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Hjelp - vi sliter veldig om dagen. Har sluttet med nattamming for ca en måned siden, gikk veldig greit i omtrent 2 uker, hun sov hele natta. Så plutselig begynte hun å våkne i 2-3 tida om natta og ligge våken i to timer. Hun gråter ikke, men ligger og vrir seg i senga, "knirker" litt og vekker storesøsteren. Har prøvd det meste, tar henne inn til oss. gitt pupp/flaske, vann, bare kose, bysse litt, men orker ikke å rusle rundt for da blir hun bare mere våken. Dette med våkningen begynte da vi reiste litt, og hun måtte sove i vogna og ikke i sin vante seng. Håper noen kan gi meg noen råd og tips før jeg går i veggen av søvnmangel.
<3 Baby 11+12 Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Har ikke noen råd desverre, min gutt var sånn da han var 5 mnd akuratt. han var også våken ca 2 timer mellom 2-4 på natta, og rullte, lo og koste seg :/hehe ikke så kjekt for ho mor, men det gikk over etter ca 2 uker. Men min er 6 mnd nå og ammer 2 ganger på natt fremdeles- kan være det som hjalp hos meg, for han pleier å sovne av ammingen.. Det ser jo ut som du har prøvd det meste. Håper det er noen som kan gi deg noen mer råd, vet veldig godt hvor slitsomt det er!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå