Gå til innhold

Er så sliten og deppa. Godteri gjør meg glad, men er overvektig og skal ikke spise det..råd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er trist og sint. Jeg blir glad av godteri men det skal jeg ikke spise.. er kjukk nok.

 

Det er liksom det eneste jeg ser frem til, å spise kake eller sånn. Får en orgasme lignende følelse og føler meg 100 ganger bedre...

 

graver meg snart ned her :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det som deg HI. Kjenner at jeg blir glad av søtt. Tok meg selv i nakken og tenkte :Ikke f om godis og mat skal styre livet mitt. Begynnte å gå turer og nå jogger jeg. Har gått ned mange kg og alt er mye lysere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk 2 timers tur, og følte meg bra helt sant. Men så gikk resten av dagen til HELVETE som jeg føler at de fleste dager gjør.

 

Forbanner de som oppfant kaker og godteri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med høyt sukkerinntak over tid. Blir en vant til det, så blir en på en måte avhengig.

 

Kutter du snop og kaker for noen uker, så vil denne søthungeren avta.

 

Når du kjenner lysten på søtt, så lag deg MAT i stedet. En mett mage er ikke like lysten på snop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å trene zumba, var skikkelig godt i gang og trivdes veldig godt med det :) Så jeg gleder meg til å begynne igjen. Ble påkjørt og har en pause fra trening og tung aktivitet.

 

Hobby kunne jeg tenkt meg, men jeg ser ikke helt at jeg har tid til det. Vet ikke hva det skulle vært heller.

 

Men jeg er så sliten! Og de få timene med barnefri man har på kvelden er det så godt å bare sitte å slappe av litt. Jeg vil ikke ut å styre enda mer da. Jeg vil være sammen med kjæresten min de timene jeg. Finnes det ikke noe sunt man kan kose seg med da?

 

Jeg er jo ikke sugen hele dagen, det er bare når vi sitter og skal kose oss. Som jeg vil hver kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis blåbær og frukt, sett deg inn i hva som gjør at hodet kun bli glad av sukker, jeg måtte gjøre det samme med nikotin, for her var det ikke sukker, men nikotin som gjorde meg glad.

 

Mandler og kokesjokolade skal også være greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...