Gå til innhold

Elskerinner???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere her inne som har vert eller har et forhold til en gift mann??

 

Hvordan endte det hele??

Vil høre både solskinnshistorier og de dårlige!!

 

Selv har jeg nettopp oppdaget at mannen jeg har datet i 4 mnd er gift!! Jeg var ikke klar over dette og min første reaksjon var å be han ryke og reise!!! MEN jeg har jo blitt opp over ørene forelsket i denne mannen her og han sier at forholdet til kona har vært dårlig i mange år og at han skal ta ut skillsmisse.. Han trenger bare litt tid...

 

(JA, jeg veit at dette er samme regla som de fleste andre utro menn sier)

 

Men synes det er vanskelig å gi slipp på han :(

 

Hva gjør jeg?? Tips?? Fra dere som er eller har vert i samme situasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvis ekteskapet har vært dååååårlig i maaaaange år og det er like før (på sjette året) han tar ut skilsmisse, DA er det selvsagt helt ok å fortsette forholdet!

 

Eller......så er det lov å løfte hodet, åpne øynene og huske at akkurat den linja har du hørt og lest om i mange år, og du har også hørt i alle år at det er sjelden drømmeprinsen innfrir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ender oftest i tårer.

Jeg innleda et forhold med en gift mann, han trengte ikke tid, han flytta rett ut, så snart det praktiske var på plass, han mtte finne seg en ny bolig.

Vi møttes i midten av juni og han hadde ny bolig i august, og juli var han hos meg. Så det gikk unna. Vi er sammen på tiende året, har to barn sammen, vi har kjøpt hus sammen, og han har flyttet til min by og fått jobb her.

 

Han har samvær med sine barn, han har barn med sår i sjelen, og en sjalu og lite samarbeidsvillig eks. Samvær og alt som har med barna hans fra før er tungt arbeid. Mye styr.

Sjalusi, på meg, på fellesbarn, såre styr med alt det praktiske da eksen hans prver å stikke kjepper i hjulene for oss hele veien.

 

Det er ikke lett, fordi om det snart er ti år siden. Det er et såre strev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ja det er masse en må tenke på skjønner jeg.

Men noe inni meg sier at jeg må stole på han... For med tanke på hvor mye tid han har tilbrakt med meg de siste 4 mnd i tillegg til alle de timene han er på jobb, så kan jeg ikke skjønne at han har brukt så mye tid på sin kone...

 

Virker jo ikke akuratt som at han har prøvd å skjule sidespranget sitt heller...??

 

Jeg får manne meg opp å snakke med han... Ble bare så skuffet såra og sint når det kom for en dag at han var gift, når jeg endelig hadde funnet drømme mannen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har han barn fra før?

Jeg kan bare fortelle om min historie. Jeg var selv gift, og hadde en elsker. Jeg var i et kjempedårlig forhold, og var vel egentlig bare på leit etter en vei ut. Møtte verdens snilleste mann, og han visste om alt fra begynnelsen. Jeg klarte ganske fort å reise fra min daværende utro ektemann. Kjæresten min var redd for å få følelser for meg til å begynne med, for han trodde han ville være rebound (eller hvordan det skrives) Men jeg var hodestups forelsket, og sikker på at han var den rette for meg! Og det var han. Nå har vi et barn sammen og et til på vei, og er verdens lykkeligste. Men folk flest går ikke fra det trygge de har med en ektefelle, det er mange som er i dårlige forhold og ikke går fra dem, men er utro istedet. Det skal mye til å ta steget helt ut å starte livet på nytt med en ny en! Men lykke til uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

 

Ja han har to barn fra før. Selv har jeg ei jente som er like gammel som han sin eldste datter, så skjønner at dette ikke er lett..

Selv mistet jeg mannen min i en ulykke for to år siden.

Jeg har ikke hatt noen forhold etter dette og datteren min har heller ikke møtt denne "nye".

Trodde ikke jeg var klar for noe nytt, men når jeg møtte denne mannen sa det bare "pang" :(

Så derfor ble jeg vel sikkert ekstra såret og lei meg når jeg fikk vite at han var gift.. Han sier han ikke ville si at han var gift fordi han da var redd for at jeg ikke ville gi han en sjanse til å bli kjent med meg og at han hadde vært avstandsforelsket i meg lenge før han tok kontakt.... Men veit jo ikke hva jeg skal tro.. Når han klarer å holde skjult i over 4 mnd at han er gift, så klarer han vel å lyve om andre ting også...

 

Dilemmaet er vel om jeg skal tørre å fortsette eller ikke... Jeg har hatt nok sorg og er redd for å bli mer såret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville nok prøvd å leitet videre. Hvis det har hvert dårlig i mange år, har han nok ikke guts til å noen gang gå ifra kona og barn. Da ville han gjort det alt. Og du er da sikkert ikke hans første sidesprang vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han sier han ikke ville si at han var gift fordi han da var redd for at jeg ikke ville gi han en sjanse til å bli kjent med meg"

 

Han var altså egoistisk, og lurte deg. Han trenger bare litt tid til å skille seg... om han ikke skiller seg med en gang betyr det at han lurte deg til å gå inn i et forhold som "femte hjul på vogna".

 

Syns du bør stille et ultimatum her, og at han burde skilt seg fra kona før han la an på deg, og i alle fall nå.

Og selv om han skiller seg, blir det sikkert ingen idyll med "mine, dine og våre barn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaring men en venninne av meg innledet et forhold til en gift mann. Var MYE styr, men i dag er de lykkeliig gift.

De må forholde seg til en gretten ex da. Heldigvis er barna hans ganske store, slik at de ikke trenger å samarbeide om den minste ting...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her.

 

Den komentaren om " mine dine og våre barn " blir jeg bare lei meg av å høre.... Jeg valgte ikke akuratt å komme i den situasjonen om å være enke med 1 barn. Skulle gjort alr for å få familien min hel igjen...Når man er i slutten av 20 årene begynnelsen av 30 årene, så er det jammen ikke lett å finne gode menn som ikke har barn fra før. (med mindre jeg finner meg en ung mann) Noe som ikke er helt min greie... Jeg håper virkelig ikke at det skal være slik at hvis man har barn fra før så er løpet kjørt fordi "blandings" familier blir sett ned på som "ikke fungerende" familier.. Jeg veit om mange "blandings" familier som fungerer helt fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager den kommentaren. Tenkte bare at det kunne bli enda verre av at det ikke hadde foregått på en ordentlig måte, og fordi han eventuelt må forholde seg til eksen seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg var nok litt for nærtagen.

Jeg forstår godt hva du mener...:) Blir ikke en enkel sak hvis jeg velger å fortsette dette tror jeg.. :/

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...