Hera_75 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Knotten her vil bare se på drømmehagen om dagen... ikke spise, ikke sove, nesten ikke leke, det er bare når vi setter ham foran tv en med de imbesile karakterene i drømmehagen at han er fornøyd.. Noen forslag til annen underholdning som er bra for babyer på den alderen? Ikke det at han skal sitte der døgnet rundt, men er veldig fin avledning når det er bare grin og hyl...
Galskapens overhode Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 ta han med ut, sett ham i gresset med evt en regnbukse, og la ham oppdage naturen =) Funker her..
Galskapens overhode Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 evt så finnes det baby-einstein-dvd..
*LillaMeg* Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Jeg syns faktisk at du burde prøve å aktivisere han på en annen måte. Tv er ikke bra i store mengder i den alderen. Hva med ut i naturen? Kikke i billedbøker sammen?
*Lissi* Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Hehe...synes det er litt tidlig å tenke på filmer når babyen er 8-9 mnd. :-)
Skaubinna Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Den der sauen kan funke her....er det ikke Timmy Tid den serien heter.....? Tror det. Den kan kjøpes på dvd vet jeg. Sauen Sean tror jeg den heter på engelsk..... Er enig med de over her at man ikke skal putte babyene foran tv'n støtt og stadig. Men samtidig vet jeg at man i blant bare trenger 10 minutters pause i løpet av dagen, eller man vil gå på do i fred feks;-)
El1 Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Her ser vi på en episode Drømmehagen eller Teletubbies i løpet av dagen. Han storkoser seg.
El1 Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Vi ser også mye i bøker, da blir han heeelt rolig
Junifrue Skrevet 10. september 2011 #9 Skrevet 10. september 2011 Bare så det er sagt: Timmy-tid og sauen Shawn er to forskjellige ting. Her i huset er Drømmehagen en slager selv om jeg egentlig sverget at jeg aldri skulle oppmuntre til det. Men det passet så fint når det gikk halv seks, da krøllet vi oss opp i sofaen og roet oss ned for kvelden før kveldsmaten. Men nå går det jo ikke i det hele tatt lenger:( Men Fantorangen og Timmy-tid funker greit det også, og mini her er snart 8 mnd.
Hera_75 Skrevet 10. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2011 Ingen fare, gode mødre, det er ikke snakk om store mengder - han får da ikke bestemme selv! Men siden han synes det er så storveis, får han 10 minutters barne-tv på kvelden.. og da kan det være greit å variere litt, ikke minst for mor sin psyke også. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå