Nutte87+ februar spire! Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Jeg er 16+1 i dag, så i uke 17. Magen har kommet mer og mer og jeg kjenner liv. Så jeg stor trives som gravid =) Men jeg føler meg konstant irritert, lei meg, deppa eller uttafor! Føler meg tilside satt, mindre viktig, ikke like elsket osv av samboeren.... Jeg vet at dette ikke er tilfellet, men pga disse hormonene, så føler jeg hodet mitt og følelsene mine kødder skikkelig med meg! Er ikke noe god følelse i det hele tatt og jeg føler meg skikkelig slem mot samboeren min =(( Føler han tar mer og mer avstand fordi jeg er helt umulig til tider og tar meg fort nær av ting. Så min oppførsel er også med på å gjøre meg deppa.... Dette er mitt første svangerskap og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette! Er det flere som har det sånn eller opplevd det slik? Kom gjerne med noen gode råd! Jeg prøver å ta meg i nakken, men det er ikke lett =( Uff...føler meg som verdens dårligste kjærste og samboer for tiden =((
Anette_23 Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Hei:) sliter med det samme selv, nå føler jeg meg nesten litt deprimert til tider i beg. var jeg mest irritert og hadde kort lunte, nå er jeg i uke 29 og bare gleeeeder meg til å bli ferdig.. Men det er helt forferdelig, er dt samboerens første å eller? sånn at han vet at det er hormonene liksom. Er første til samboeren min å så han slet litt i begynnelsen men nå er han kjempe støttende for han har skjønt d er hormonene som snakker;) Håper det går bedre etterhvert:)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2011 Er samboerens første også, men hans X var gravid når dem ble sammen. Så han har vært bori litt av dette før. Men jeg tror han syns det er vanskelig selv.... Og det jeg syns er allerverst er at jeg ikke klarer å styre meg! Jeg prøver virkelig, men så går det rett vest. Samvittigheten tærer noe veldig og det blir jeg jo så klart enda mer lei meg og deppa. Og på toppen av alt så er bekkenet skikkelig dritt om dagen også. så alt er galt hehe. Er utrolig slitsomt å gå sånn. Humøret gikk opp og ned de første ukene, men så i uke 13, ble det mye bedre. Men den siste uka har ikke vært noe koselig =( Uff...håper det blir bedre. Slik at vi begge kan glede oss litt mer over dette og at jeg slipper å høre flere ganger i uke " gleder meg veldig til du får pressa ut den ungen", pga hormoner. Kaller meg hormonella om dagen.
Anette_23 Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 uff, skjønner deg så utrolig godt er IKKE gøy, å du føler deg så alene midt oppi alt det hvertfall for min del. hehe Men d kommer og går veldig:) For min del hjelper d å trene få ut litt frustrasjon,. hehe nær jeg kommer hjem fra trening føler jeg meg 10 kg lettere;) men uansett lykke masse til videre i svangerskapet:)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 9. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2011 jeg får desverre ikke trent noe særlig nå... har veldig bekkenløsning, så litt gå tur får jeg til. Men får bare håpe at det går bedre etter hvert =) så får man bare prøve å skjerpe seg! Men jammen ikke lett hehe. Men ja, man føler seg veldig alene! Tuusen takk for det og masse lykke til videre til deg også =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå