Gå til innhold

Ul i dag! Noen andre med uttak/innsett de neste ukene?

Anbefalte innlegg

Merete 33! Ja håper jeg får mange gode egg. Har vært redd for overstimulering hele tiden, siden jeg før vi begynte på IVF prøvde en liten dose med pergotime, og den funket som bare det på meg, så derfor nevnte jeg det når jeg var på Haukeland. Så satser på at det går bra når de har nedjustert dosen, blir spennende på torsdag.

Så bra med 7 egg da!!! håper det går bra med alle og at de setter inn gull egget :D

Fortsetter under...

Malene 79!

Lykke til med uttak i dag om 50 min! Skal tenke på deg!!!

Sibabyno!

Håper virkelig du unngår overstimulering! Blir kjekt å høre fra deg igjen på torsdag!

Tror timene frem til jeg får tlf ang. befruktingen kommer til å gå seint i dag!

Tja.......

Tlf fra Porsgrunn nå..

Av mine 7 egg, var 3 umodne.

4 var befruktet, og det så foreløpig bra ut med 3 av disse.

Man trenger jo bare 1 gull-egg, så får konsentrere meg om det!

(Men ble litt skuffet, det gikk med 14 fine egg for å få til førstemann..)

Som du sier, det holder med ett egg :). Skal du sette inn to? Ingen av mine 7 egg ble gode nok til frysing dessverre, så det var en liten nedtur. Kommer til å bli veldig usikker på hva jeg skal gjøre hvis dette forsøket også mislykkes, om jeg skal prøve flere ganger eller bare la det være med det. Jeg ser jo her at tre forsøk ikke ser mye ut...... ja,ja, jeg får vente med å tenke på det.

Lykke til med innsettingen :)

SUPER-SKUFFA!

Var på Riksen og fikk ut 8 egg igår, når jeg ringte nå fikk jeg beskjed om at alle 8 eggene hadde vært fine og modne, men bare 2 var befruktet. Dama i tlf sa det mest sannsynligvis var en dårlig donor-match til mine egg.

Så da er det bare å krysse fingrene for imorgen og at eggene overlever. Skal ringe inn kl 9 for å høre om det blir innsett kl 13.15 eller ikke!

Da ligger jeg krøllet sammen i seng på hotell i Købehavn.

Takk gud for laptop og trådløst nett!! :-)

Det ble 4 egg på uttak i dag.

Hadde såklart håpet på flere, men det får gå...

De sa hvertfall da de tok ut på høyre side at de to eggene så veldig bra ut. Krysser armer og ben for at jeg ikke får tlf i morgen.

Intet nytt er godt nytt.

Og dere- hallo?! Det var jo innihampen vondt!

Jeg fikk veneflon med morfin osv.

Så all ære til dere andre som går på jobb osv rett etter uttak.

Lykke til alle sammen- med utakk og innsett :-)

Annonse

Vårsol73!

Nei, setter inn ett egg. Jeg har en gutt på 9 år og en gutt på 8 mnd. Forige gang satte jeg inn to, og håpet i det lengste på tvillinger! Denne gangen ønsker jeg ikke tvillinger iom at dette da blir mitt 3. barn!

Trist at ikke det blir noen egg på frys. Men gode nok til fersk?

Er dette 3. gangen du har tatt ut egg?

Januar-jenta!

Så trist at befruktingen ikke gikk slik du håpet på.

Men hvis to er befruktet er det i allefall ingen grunn til å miste troa!

Håper virkelig det blir innsett på deg i morgen! Jeg skal også ha innsett i morgen!

Hei Malene79!

4 egg kan holde i hauger og lass!!!

Flott at kvaliteten ser bra ut!

Ikke noe kjekt når det er så vondt! Men hvis du må gjennom det en gang til er det ikke sikkert at det blir så ille! Jeg har hatt 3 uttak, 1 vondt og 2 som gikk helt greit!

Det er rart at det kan være så forskjellig! Og samme med fødsler! Min første tok 14 timer i et smertehelvete uten like! Fikk Epidural til slutt!!! Ni år sendere spratt gullklumpen ut på 44 minutter og jeg følte jeg hadde spilt en håndballkamp!! He he! (Så jævlig vanskelig å få inn, og så lett å få ut!)

Wow - her skjer det saker.

Grattis alle med uttak. Og lykke til med innsett imorgen.

For meg tar det tid. Idag var ett egg perfekt. Resten var for små. Så det ene egget får gå til grunne, og så satser vi på at de neste 6-7 blir bra. Det blir antagelig uttak på søndag. Er sliten nå...15 dager med stikking - hvorav 9 med 450 IE. Det tar på. Legen forespeilet at uttaket kom til å gjøre vondt for at eggposene var så høyt oppe. Det lover godt...

God aften fra Copenhagen :-)

Må innrømme at jeg nå har gått inn i hysterisk kvinnemenneske fasen og lurer veldig på om dere kan hjelpe meg meg noe.

Fikk beskjed fra klinikken at de ikke ringer meg om eggene blir befruktet.

Så da lurer jeg på når på dagen i morgen jeg kan senke skuldrene?

Vil virkelig ikke ha tlf fra CFC i morgen!

Takk :-)

Føler med deg lizzieliz, har gått på 450 doser i 14 dager. Synes det svir veldig når det er så mye væske som skal inn i kroppen. Nå er jeg ferdige med de og skal ta el-sprøyte i dag. Skal ta den 23.50 i kveld. Visste ikke at de var så nøye så klokkeslettet:-)

Annonse

Lykke til med uttak fredag Håp&Tro. Må være deilig å være ferdig med sprøytene!

Det er virkelig godt å ha folk som er oppi det samme, for det er vanskelig å forstå hva det er vi går gjennom...

Hvordan har det gått med innsett Merete 33?

Og vårsol73 - håper det gått bra med deg også :)

Sibabyno - krysser fingrene for en god UL

Vet ikke når man får telefon fra CFC Malene - men sjekk i Danmarksfarer tråden. Håper på gode resultater fra deg også!

Alt har gått bra med meg, to egg satt tilbake. Synes legen var litt vag når deg gjaldt kvaliteten på dem, men jeg får håpe på det beste. Allerede kjenner jeg masse bivirkninger av den cirone geleen, så det kommer jo til å bli helt umulig å kjenne etter symptomer her...

Lizzieliz, håper alt går bra med uttaket. Mitt gikk fint, ubehagelig, men ikke for ille. Jeg dro rett etterpå på jobb. Etter en stund begynte jeg å kaste opp (!?) og måtte dra hjem (hvor det nok hadde vært best at jeg hadde holdt meg i første omgang....)

Hei alle sammen :)

Takker for ønskelykkninger :) Gikk fint på UL idag. Blir uttak mandag :D

Så nå er det å gruglede seg til det.....

Merete33! hvordan gikk det med innsett idag?

Lizzieliz! håper eggene vokser seg fine hos deg og:)

Vårsol73: får håpe eggene klamrer seg fast, iallefall ett :)

Nå har vi noen spennende dager foran oss jenter. Godt å ha dere å dele dette med. Hadde aldri trodd at jeg var no forum menneske, men det er veldig godt å "prate" med noen som skjønner.

Lykke til med uttak og ruging. Og Lizzieliz, håper posene våres blir store nok. Jeg får dommen i morgen. Da er det uttak. Har ikke den største trua når det gjelder meg, men må jo bare håpe.

Hei dere!

Innsettet gikk fint i dag! Satte inn ett egg med topp kvalitet! Så jeg har trua jeg!!!!!!

Fikk også to på frys med beste kvalitet!

Så nå blir det 14 laaange dager før testing!

Men dere, jeg har ikke helt kontrollen på alle!

Så lager et innlegg under hvor vi kan legge inn åssen vi igger i løypa!

Kopier og legg inn det som gjelder dere!

Merete 33!

Uttak: tirsdag 13.09

Innsett: torsdag 15.09

Testdag: torsdag 29.09

Vårsol73!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Sibabyno!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Malene79!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Lizzieliz!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Håp&tro!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Januar jenta!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Håper ikke jeg har glemt noen! ;-)

Hei alle sammen!

Da regner jeg med at det blir innsett i morgen kl 13.30.

I morfinrusen takket jeg ja til akupuntur først, så da blir det en dæsj med nåler først.

Lurte på om noen av dere kan fortelle meg om hvordan innsett av egg går til? Bør jeg grue meg?

Lykke til med alt av uttak, innsett og ruging til dere alle :-)

innsett er INGENTING sammenliknet med uttak:) Det går sååå fint.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN. Jeg ligger litt foran dere i løya,- er på rugedag 7,.. og dagene gårt fort frem mot testing, bare man kommer seg gjennom de første laaaaaaaaaaange dagen:):) siste uka raser avgårde, Sånn er det hvertfall alltid for meg;)

Merete 33!

Vårsol73!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Sibabyno!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Malene79!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Lizzieliz!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Håp&tro!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Januar jenta!

Uttak: 13/9

Innsett: 15/9 ett femdelt egg inn!

Testdag: 27/9

Merete 33!

Vårsol73!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Sibabyno!

Uttak: Mandag 19.09

Innsett: Onsdag 21.09

Testdag: Onsdag 5.10

Malene79!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Lizzieliz!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Håp&tro!

Uttak:

Innsett:

Testdag:

Januar jenta!

Uttak: 13/9

Innsett: 15/9 ett femdelt egg inn!

Testdag: 27/9

Merete33! Så bra at eg egg med god kvalitet ble satt inn da, og så noen på frys og!! :)

Legen som tok UL på meg sa at jeg hadde gode sjangser for at jeg ble gravid siden jeg hadde så mange folikkler....men egget må jo bli befruktet da, så håper bare disse svømmerene til min kjære greier det!! ( problemet vårt ligger i at han har dårlige svømmere )

Krysser fingrene for at det blir juni baby på oss alle !!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...