Nuffy Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 ... og har sååå lyst til å re opp babysenga;)
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Da gjør du det, å koser deg med det God helg!
Edelweis Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 jeg også har 7 uker til termin, og har sååå lyst til det tenker at jeg skal gjøre det snart i morgen kanskje ?
3barnsmor123 Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 7 uker til termin her også og hadde helt klart reid opp babysenga om den var i hus Skal på ikea å kjøpe sprinkelseng om et par uker og da skal jeg re den så fort jeg kan...gleder meg Kos deg med å re senga, det hadde jeg gjort
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Jeg har også 6-7 uker igjen til termin og her er senga faktisk klar. For et par uker siden hadde jeg ingenting klart til babyen kommer. Ikke et eneste plagg engang (er førstegangs). Nå er ALT på plass etter at jeg plutselig havnet på føden med premature rier (noe de fikk stoppet). Fikk litt panikk da med tanke på at det ikke var noe klart hjemme, så på noen få dager var alt kjøpt inn! :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå