Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det i dag, har vært det når lillegutt var 6 uker også. Må si at jobben føles heeeelt fjern nå, og veldig rart å være der. Mye som skjer på de få mnd man er borte. Synes det var hyggelig, men også veldig rart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var innom jobben, men fikk dessverre ikke så mye ut av det da gutten var veldig grinete etter bilturen og stort sett måtte bæres, slik at jeg ikke fikk prata med noen. Men ja, jobben føles utrulig fjern, og jeg er glad for at det fremdeles er flere måneder igjen, hvertfall nå som gutten endelig sover en del på nettene :) hehe

Skrevet

jeg er sikkert innom jobben min 1 gang i uka:) Jeg var den første der som fikk barn,så under graviditeten var det en haug med "tanter" som gikk og gledet seg:) Men jeg savner ikke å jobbe da...;)

Skrevet

har vært innom jobben en gang, og fikk da vite at jobben blir nedlagt.. så jeg har ingen jobb å gå tilbake til...

Skrevet

Huff da.. Får håpe du finner noe nytt!

Skrevet

Synes det er hyggelig jeg og akkurat som før. Jeg er innom en gang i mellom, og i går var jeg på fest med jobben. Drakk ikke supermye, men tok noen glass med rødvin. Ingen har forandret seg. Det jeg synes er rart er at noen andre har fått kontoret mitt og at jeg får et nytt når jeg kommer tilbake.

Skrevet

Har vært innom jobben flere ganger. Alle er stort sett så stressa som de pleier å være.. men det er jo hyggelig å hilse på likevel da. Mye nytt som skjer der og (helsevesenet), så jeg skjønner at jeg får mye å sette meg inn i når jeg skal tilbake :-S

Savner egentlig ikke jobben så veldig, så kunne tenke meg å være hjemme leeenge (men som sagt hyggelig å svinge innom og hilse på kolleger) :-)

Skrevet

Jeg har vært innom noen ganger, fikk streng beskjed om dette da jeg var gravid;) Har alltid passet på å komme når jeg vet det er mest rolig. Jobber på sykehjem, så de gamle har syns det er stor stas å få hilse på mini også:) Har sagt opp nå siden vi skal flytte, så kommer til å savne damene på jobb masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...