Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på kontroll i dag, 36 uker fullgått, og jammen hadde ikke hodet festa seg. Er annengangs. Må vel innse at fødselen nærmer seg, selv om det føles fjernt for meg. Har hatt endel mer kynnere den siste uken også, men ikke vonde sådann.

Trives i grunn veldig godt med å gå gravid. Flere med termin rundt 10.okt hvor hodet er festa? Bare noen tanker dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 1 eller 5 okt, og hodet har festet seg her og. Også annengangs. Men tror man kan gå lenge med hodet festet altså... Gjorde iallefall det med nr 1. Eller er det annerledes med nr 2?

Prøver å forberede meg jeg og! Trives godt med å være gravid, men jeg er veldig sliten nå, og har mye kynnere og endel vondt... Så håper å slippe å gå mye lengre. På den andre siden gruer jeg meg veldig til fødselen, så jeg gleder meg liksom ikke til den heller ;)

Skrevet

har termin 5 oktober. Her har også hodet festa seg. Jeg er førstegangs.

Skrevet

Jeg har termin 10.oktober! :)

Om hodet har festa seg vet jeg ikke, men hun ligger iallefall langt nede i bekkenet (da har hun kanskje festet seg?? :-/ )

For min del skulle jeg gjerne føda i går he he :)

Skrevet

Termin 10. Oktober her og :) Hodet er festa. er annen gangs. Håper og ber at det snart vil skje, for jeg er SÅ klar og lei alle vondter som ikke fører til noe :-p

Lykke til alle sammen

Skrevet

Har termin 10. oktober og her har hodet festet seg, hun ligger laangt nede i bekkenet.. Er førstegangs og trives veldig med å være gravid men begynner å gå litt opp for meg at det er ikke lenge igjen føre snuppa vår kommer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...