Gå til innhold

Arveting!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en svigerinne som har bestemt seg for å dumpe alt hun har hatt til sine barn på oss. Det er jo i bunn og grunn godt tenkt samtidig som jeg kjenner henne så godt så jeg vet det er en baktanke med det hele... Nemlig at da får hun tømt huset sitt for div ting. Vi fikk blandt annet en stooor bærepose med masse tøyleker som er godt nedsikla og loslitt. Er jeg fæl hvis jeg kaster disse lekene? Føler meg veldig utakknemlig hvis jeg gjør det, men samtidig er de lekene VELDIG ekle... hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi blir også brukt som "søppeldunk" for en vennefamilie på denne måten. De tømmer garasje, kjeller og loft, så kommer de hit med lassavis av ting. Det er ikke grovsortert engang, kan være gamle utslitte truser osv, ble litt fornærmet først, ungene våre går da alltid pent kledd og vi trenger ikke søppel!

 

Menn innimellom søppelet er det gull, vi har funnet alt fra Reima-jakker, pent brukt ulltøy osv innimellom slitte bamser, utvaskede nattkjoler, utgåtte sko og annet ræl.

 

Så vi fortsetter å ta imot vi, så får vi bare kaste det vi ikke vil ha, men har tenkt på å si nei, er nesten mer jobb enn hjelp å få disse lassene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast det du ikke vil ha. Synes folk er frekke som kommer med halv ødelagte ting. Hadde ei søster som gjorde det samme også, og hun ble driiiiiiit fornærmet da hun fant ut at jeg hadde kastet halve tingene som hun ga oss. Prøvde og forklare til henne at det var veldig hyggelig at hun kom med tingene, men vi ønsket bare ikke ting som vi må bruke tid til å reparere. Ihvertfall ikke ting som kostet ca.100 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...