Gå til innhold

Trodde jeg skulle være i fødsel i dag, men er hjemme fra sykehuset like gravid..blæh;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på kontroll på sykehuset da det var snakk om igangsetting grunnet tegn på svangerskapsforgiftning. Hadde innstilt meg på fødsel, selvom jeg viste at det ikke var hekt sikkert det ble noe. Fikk bare veldig forhåpninger av legen på onsdag, hun virket veldig klar for å sette igang. Kom på sykehuset kl 9 i dag og var gjennom div sjekker. Jordmoren jeg møtte var ikke av den hyggelige typen, og det var totalt kaos på føden. Var der i 2,5 time før jeg endelig etter mye venting ble sendt hjem da de ikke mente det var noe galt i prøvene. Blodtrykket var enda høyere i dag enn på onsdag, men jm mente det var helt fint uten å ha sett hva jeg pleier å ligge på engang. Huff, blir litt oppgitt av så mye forskjellige meninger.

Så nå er jeg altså 38+0, har masse vonde regelmessige kynnere som sitter i mage og rygg, masse murringer og generelt vondt. Åpningen var uendret siden onsdag, ca 3 cm, men slimproppen har gått over en uke nå med blodig slim de 2 siste dagene siden strippingen.

Skikkelig sytete dette, og hadde ikke gjort noe å gått gravid noen uker til hadde det ikke vært for flere uker med vondt som ikke går over i rier.

Håper det blir fødsel på noen av oss denne helga da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får prøve å se det positive i det: alt står bra til med lille, og du har ikke svangerskapsforgiftning. Det betyr at lille får være i magen så lenge h*n trenger (forhåpentligvis)

Men håper ting skjer med deg ila. helgen :)

Hilsen meg som er 41+3.. ugg..

Skrevet

Tenk at den lille har det hverfall bra, og har sikkert bare godt av å komme når den er klar! Ofte er det til det beste, og kansje du slipper å gå å mange dagene til da ettersom du har så masse fødselstegn ;-)

Skrevet

jeg blir ogsaa gal av denne ventingen!! er skikkelig ubehagelig naa, og vil i grunnen bare ha fodselen overstaatt! MASSE kynnere/rier i hele gaar, og i dag har de ogsaa kommet med uregelmessige mellomrom gjennom hele dagen. vondt i bekkenet, og nerver som foles som om de ligger i klem...

ble mye klaging her naa, men onsker veldig sterkt at noe skjer snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...