cessa81 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Termin om 3 1/2 uke, er 3 sv.skap og var veldig spent på om ho ville undersøke meg idag. Hatt mye kynnere med nedpress, og veldig øm i skambenet. Slimproppen gikk forrige uke. Undersøkte meg og hadde 1 cm åpning, og moden =) så her skjer det ting. =) =) Livmorhalsen var fortsatt litt lang, men det hadde ikke noe å si sa hun, da dette gjerne flater seg ut når fødselen starter. Var usikker på om ho så meg om 14 dagfer, så her er det bare og håpe håpe!! Men vet jo at jeg kan gå sånn her i mange uker til, men gir meg håp. Hode var festet og.... Så i kveld skal gubben få seg en tur i senga, haha =)
♥ Min engel ♥ Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Ååååå jeg og vil Jeg har også 3 1/2 uke igjen men merker absolutt ingenting! Hehe, måtte bare syte litt Lykke til med sengekosen, hvis du føder vil jeg ha alt rest-fødestøvet dit
Maybeline Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Termin 5 oktober her. Hodet er festet, er også øm over symfysen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå