mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 FØDSEL ... Ja for hvem av oss vil vel ikke føde idag???jeg foreslår at noen setter inn litt FØDESTØV - . Her på 3 trim nå.. Så om noen har noe spre d utover forumet !! F står også for FERDIG .. Sprekkferdig, vasket og bakt ferdig, .. For jeg er i hvertfall sprekkferdig av forventninger og klar for å møte lille vennen nå ! Ønsker dere alle en FØDERIK Fredag - uten dere damer hadde ikke dagen vært den samme !!!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 *LIKER* Setter inn alt fødestøvet jeg har (tydeligvis ikke nok til å sette igang min egen) mot å få det tilbake inkl. renter (nok til å sette igang min egen når/OM det noen gang skjer) Versågod damer - bare å forsyne seg!
baby3-2013 :) Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 ****************************************************************************** masse fødestøv fra meg også, ingenting som tyder på at det virker på meg, så jeg gir det bort i håp om at det virker på noen av dere andre :-)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Sender masse fødestøv til alle dere som er sprekkferdige Håper det blir fødsler på samtlige iløpet av helgen Masse lykke til Selv må jeg vente 59 laaange dagen... måtte tiden gå fort
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Ha ha! Här kommer födestöv i massevis!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå