Gå til innhold

At jeg var så opptatt av den bagen...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 uker før termin begynte jeg å pakke, og jeg pakket opp og ned flere ganger før det var tid for fødsel. Måtte jo huske alt!

Jeg troppet opp på Fredrikstad sykehus med en svæær bag. Min mann måtte ha sin egen siden jeg ikke hadde plass til noe mer i min. Den var stappfull av det jeg hadde funnet ut at jeg bare MÅTTE ha med på diverse nettsider. Når jeg kom hjem var det eneste jeg hadde tatt ut av bagen følgende:

1 klesskift til meg (kunne forsåvidt hatt på meg det jeg dro dit i, hjemreiseplagg til babyen, tannbørste og hårbørste. Da vi fikk familierom og kun var der, og dro hjem 42 timer etter fødsel, trengte jeg ingenting mer. Men det er nok annerledes om man skal bo på sykehushotell da.

Er det mulig? tror jeg ler meg ihjel...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du ska se min - det ser ut som om jag ska på semester i 2 veckor...haha! Men något måste man ju fylla dagarna med...plocka upp och ner i den jävla bagen!! :0)

Sjuksköterskerna har säger vad slåing om dessa bagerna - haha!

Skrevet

Ska tillägga att förra gången klarade vi att putta upp i en engångsgrill och en vindusvisker i bagen... mannen min var LITE stressa när han skulle hämta bagen i bilen och dro med sig allt som låg i bagen - haha!

Skrevet

Hehehehehe! Engangsgrill??? Hahahaha, godt det ikke bare er meg. Nå fikk jeg meg en god latter :) Det er 7 uker siden jeg fødte, og nå kom jeg på hvor opptatt jeg var av den bagen. Ikke bare bare å gå hjemme og vente.

Skrevet

Hehe.. ja vi er merkelige! Har "bodd" i en bag nå i snart 1 mnd. jeg! Opp og ned med toalettmappen hver dag.. (trodde jeg skulle føde før termin, å her går jeg på min 8. overtidsdag - og har fortsatt ikke født!)

Nå er jeg blitt så lat at jeg nesten ikke gidder å lade opp mobilen min, for da må jeg jo rote i fødebagen igjen.. hehe.. Har kjøpt meg ny tannbørste og tannkrem - for gidder ikke lete gjennom toalettmappen hele tiden..

Kanskje jeg rett og slett skal pakke ut av fødebaggen, kanskje det DA skjer noe her?

Skrevet

Ikke var jeg spesielt opptatt av den bagen sist, og likevel hadde jeg med meg alt for mye. Denne gangen blir det nok ikke så mye med i det hele tatt... håper å ikke være lenge på sykehuset, og bortsett fra noen ting jeg må ha (et skift til meg og baby og toalettsaker) tror jeg mannen evt. får ta med seg resten for vår del. Vi bor jo ikke mer enn 10 min. unna uansett...

Skrevet

hehe, har prøvd å siganlisere det til de som legger ut disse "pakketrådene", men det virker som at man må erfare det selv. Man er opptatt av helt andre ting enn å "lesestoff under og etter fødsel" etc som folk synes det er viktig å få pakket ned. Ikke ment som kritikk, bare litt festlig..

Skrevet

Selv om ikke alt i denne bagen er like nødvendig så hjelper iallefall meg til å føle jeg har litt mer kontroll over det store uante som snart skal skje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...