Gå til innhold

Tran eller Sana sol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gav aldri lillemann tran når han var baby. Rett å slett fordi at jeg hater tran, og ville ikke gi han det. Gav han det innomellom, men så skle det ut, og jeg glemte det. Jada, skikkelig supermor. :)

Uansett, nå er høsten her, og jeg vil prøve igjen. Må jeg øke dosen? Hvor mye skal jeg gi han? Han er jo 16mnd nå.

Kan jeg gi Sana sol istede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tran er jo bra men smaker og lufter helt..........:/ Her har det også blitt lite Tran, men kommer ikke til å servere han det igjen, han bare bryter seg. Sana sol smaker bedre, men tror Tran er "best"

Skrevet

Hovedgrunnen til at man skal gi er for at de skal få i seg omega 3.

Sana sol inneholder ikke omega 3, kun vitaminer og minerealer, så det er ikke noe fullverdig alternativ.

Hva med å prøve Eskimo 3 Kids fra helsekost. Det er laget på fiskekjøtt i stedet for lever, og har ikke så mye fiskesmak, er også smakstilsatt med naturlig tuttifrutti-aroma

Skrevet

Hmmm.. Sana sol blir det hvertfall ikke, kikket litt på sana sol idag på butikken, og den avr ikke til barn under 2 år om jeg husker rett.

Eskimo kids har jeg ikke tenkt på, men kan sjekke det ut. :)

Skrevet

Gir bare D vitamin dråper. Hun spiser masse fisk.

Skrevet

Min sønn får både tran med sitronsmak og Biovit (sikkert det samme som Sana Sol). Han elsker begge deler. Først en skje med tran, da sier han mere og vil ha litt til !!! Deretter får han Biovit, like entusiastisk da og. Jeg var sikker på at han ikke ville like tran for han er en smule kresen av seg, men der tok mamsen feil gitt. Heldigvis.

Det står at de skal ha ca 5 ml i døgnet.

Skrevet

Har gitt en t-skje med sana sol først og så en med tran rett etter:) Viste ikke at man ikke kunne gid et til barn under 2 år.. har gitt til min siden hun var snaue året uten motsiglser fra noen:S Burde kanskje lest på flasken men.. hehe går veldig bra og gi det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...