Castho Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Jeg har kjøpt TFK og skal bruke denne som den eneste vognen til babyen i magen. Jeg lurer på: Hvor gammel var babyen når byttet du fra bag til sportsdel? Satt/ lå ungen godt i sportsvognen da? (den ser så bred ut men kanskje dette hjelper med saueskinn og pose) Hadde du en ekstra trille ved siden av når babyen ble større og kunne sitte? I så fall hvilken?
Eurecaღmed spireღ Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 vi har denne som eneste vogn, er kjempefornøyd, Vi har brukt den med multi x bag, kan i teorien bruke den ennå til henne selv om hun er 1 år, men har valgt å bytte til sportsdelen, grunnet liggestilling ved soving. Hun sover i den på dagtid. Jeg syns det var uvant å ha vognen som sportsvogn grunnet den ruvende kalesjen, men en blir vant til det. Syns ikke den er spesielt ruvende nå. Velger du denne vognen slipper du å bytte vogn ettersom barnet vokser, fordi den er så romslig. Det er også kjekt å ha god plass til vinterpose! Det er imidlertid noen ting som kan irritere, bla glidelås systemet til å regulere ryggen. Vanskelig å nå til handlekorgen når sportsvonen taes i bruk (lettere fra siden) og at barnet vendes fra deg rundt 6 mnd, men det kan løses ved multi x baggen. Men vognen er såpass god og har mange gjennomtenkte løsninger at jeg syns det over er greit. Alle vogner har noen irritasjoner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå