Gå til innhold

Noen som har brukt TFK som eneste vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt TFK og skal bruke denne som den eneste vognen til babyen i magen. Jeg lurer på:

Hvor gammel var babyen når byttet du fra bag til sportsdel?

Satt/ lå ungen godt i sportsvognen da? (den ser så bred ut men kanskje dette hjelper med saueskinn og pose)

Hadde du en ekstra trille ved siden av når babyen ble større og kunne sitte?

I så fall hvilken?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har denne som eneste vogn, er kjempefornøyd, Vi har brukt den med multi x bag, kan i teorien bruke den ennå til henne selv om hun er 1 år, men har valgt å bytte til sportsdelen, grunnet liggestilling ved soving. Hun sover i den på dagtid. Jeg syns det var uvant å ha vognen som sportsvogn grunnet den ruvende kalesjen, men en blir vant til det. Syns ikke den er spesielt ruvende nå. Velger du denne vognen slipper du å bytte vogn ettersom barnet vokser, fordi den er så romslig. Det er også kjekt å ha god plass til vinterpose!

Det er imidlertid noen ting som kan irritere, bla glidelås systemet til å regulere ryggen. Vanskelig å nå til handlekorgen når sportsvonen taes i bruk (lettere fra siden) og at barnet vendes fra deg rundt 6 mnd, men det kan løses ved multi x baggen.

Men vognen er såpass god og har mange gjennomtenkte løsninger at jeg syns det over er greit. Alle vogner har noen irritasjoner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...