Carebear77 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Hei, jeg er i uke 23 m tvillinger, og fikk i dag innvilget keisersnitt etter eget ønske. Ble glad for det i og med at jeg hadde en svært tøff fødsel med sønnen min. Meeeen..jeg går på klexane grunnet blodpropp som ble oppdaget i uke 10 var det vel. Og fikk beskjed om at jeg måtte vurdere det nøye siden blodproppfaren var stor ved keisersnitt..Hmmm, vil jo ikke ha det igjen heller da:( Noen m erfaring??
4barns mor Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Kan egentlig ikke svare deg på spørsmålet ditt. Men lurer på hvilket sykehus du skal føde på?
Koala *g07* Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Jeg har noe som heter Leiden, som gir meg en større sjanse for blodpropp. Jeg har fått invilget keisersnitt, og kommer til å gå på klexane etterpå. Noe du også kommer til å gjøre. Siden det alt er oppdaget, vil jo du sikkert gå like lenge som meg etter fødsel. Det er hvertfall 6 uker. Hva har de sagt utover at du må vurdere det nøye?
Carebear77 Skrevet 9. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2011 De har ikke sagt stort annet enn at blødningfaren er større, altså at man mister mer blod v keisersnitt vs fødsel.. Og dette med blodpropp faren da. Også at klexanen ikke var noe garanti i seg selv for ikke å få propp, men at det var forebyggende.. Men jeg skal uansett ta sprøytene noen uker etter fødsel og bli utredet videre. Men tror jeg tar risken altså.. heller d enn å utsette babyene for fare.. Jeg skal føde på TSS Skien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå